Minä olen ottanut vähän rennosti tään joulun jälkeisen elämän. Ei kyllä saisi,vaan touhuta pitäis. No sentään yrityksen kirjanpidon olen saanut tehtyä . Käynyt naapurikaupungissa synttärilahjoja ostamassa ja on ollut tosi mukava,kun 12v pojanpoikani oli meillä yötä. Hänen kanssa vähän pelailin skibbo-korteilla ja mä sentään voitin kerran ja kaksi kertaa melkein voitin :D Laiskanlaisesti on käsitöitäkään valmistunut. Yhdet lapaset sentään.

 

 

Yhdelle nuorelle naiselle nää lapaset sain aikaiseksi. Väritoivomus oli ruskeaa ja valkoista. Ruskea Jannea ja valkoinen seiskaveikkaa. Nää ovat paksut sillä ovat kaksinkertaiset ja sisälapaset ovat vaaleankeltaista jotain vyötteetöntä.

 

Sain joululahjaksi parilta ystävältäni lankoja ja tykkään näistä kovin. Kiitos Ystäväiseni! Punaiset Wettwrhoffin Sivillaa,ihanaa ja pehmoista. Muotoituisikohan ne joskus huiviksi. Sitten Vikingin Villeä. Vois niistä vaikka sukkia. Multa on sukkia ja lapasia tilattukin. Minä muuten sain joulupukilta paljon lahjoja. Pukki taitaa olla huononäköinen ja kuuloinen,kun ei tiedä,että mä olen koko vuoden kiukkuillut,oikutellut,temppuillut,juonitellut ja harrastanut toopen touhuja:D Silti vaan sain niin paljon lahjoja.

 

Kaikki saamani oli hyviä ja mieluisia,mutta päätin tänne tälläkertaa ottaa vain nuo langat ja kyntteliköt joita saimme monet. (siis nää on miehen kanssa yhteisiä) Tälläisen sinisen kauniin.

 

Sitten tälläiset isot,jotka nyt ovat keittiön pöydällä. Niin upeat!

 

Sitten vielä tämänkin ihanuuden. Voi kiitos teille rakkaat Ystävät. Kaikki kynttiläjutut ovat jo paikkansa löytäneet.

 

Kiitokset jokaiselle blogissani kävijälle kuluneesta vuodesta! Halaukset jokaisesta kommentista,joita olette jättäneet. Olette niin ihania,kannustavia ja rohkaisevia. Te kaikki,mun suuri rakas blogiperheeni!

Erityisen Onnekasta ja Käsityörikasta Uutta Vuotta 2012!

t. Intsu