pyyhepeitto.jpg

Minä jo Espanjassa hotellissa aloin tätä vähän pistellä. Sitten kotona olen tehnyt valmiiksi asti.

 

l%C3%A4hi.jpg

Voi että miten mä tykkäsin tätä tehdä.

 

l%C3%A4helt%C3%A4.jpg

Oli nautinto vaihtaa langanväriä ja todella kiva pistellä ja katsella miltäs näyttää:)

 

paikalla.jpg

Siinä se on paikallaan keittiössä.

Tälläviikolla olemme olleet pitkän pitkästä aikaa mökillä pari päivää ja yötä. Siellä on tekemistä aivan valtavasti,mutta pikkuhiljaa vähän kerrassaan puuhailemme. Voimat ovat meiltä kummaltakin aika vähissä. Näytänpä nyt muutaman hassun kuvan mökiltä.

 

Koirus.jpg

Tätä koiruuslaukkua katselin haikein mielin,sillä oli eka mökkireissu,kun olimme yötä,eikä meillä enää ollut koiruusta. Minun on  yhä Sindiä niin suunnaton ikävä.

 

joutsentaulu.jpg

Onhan mulla mökilläkin seinällä kanavatyö. Siitä on niin pitkä,kun tuon tein,että  tuo on kyllä ainakin 30v vanha!

 

j%C3%A4rvi.jpg

Järvimaisemaa. Ilmat ei olleet koko aika hyvät. Satelikin välillä.

 

meid%C3%A4n.jpg

Terassilta meidän rantaa kuvasin. Mieheni oli aamulla nähnyt joutsen pariskunnan meidän rannassa kuuden poikasensa kanssa,mutta ei ollut löytänyt kameraani,niin ei saanut kuvattua. Minä tietysti tapani mukaan nukuin myöhemmälle:)

Kivaa viikonloppua!

Paljon kiitoksia onnitteluista pojanpoikani yo-lakin johdosta!

T.intsu