Pitihän minun tehdä tuolle tuossa aiemmassa postauksessa olevalle Toivolle ystävä. Niin syntyi Hilma.

 

Hilma.jpg

Siinä hän keikistelee bikineissään. Tosin on vähän paksut bikinit,mutta ei se tahtia haittaa. Hilma on iloinen ja topakka tyttö. Toivo sai nimensä appeni mukaan,mutta Hilma ei ollut edesmenneen anoppini nimi. Eikä hän ollut lainkaan tuon Hilman sorttinnen,ei hän oli tyyni ja rauhallinen.

 

yhteen.jpg

Toivo ja Hilma siinä odottelee,jos he saisivat vielä jonkunlaisen matkakaverin mukaan ennenkuin lähtevät Ouluun:)

 

v%C3%A4ritys.jpg

Mulla on näihin saakka ollut niin hiljaista kotielämää,johtuen tuosta palovammastani. Nyt se alkaa olla jo aika hyväksi parantunut. En ole päässyt mihinkään harrastus ym. menoihin ja olen ollut pikkuisen turhautunut. Ei sitä ihan koko aikaa jaksa siivotakaan. Leipomisestakaan ei tule mitään,kun uuni on rikki. Niin mä itseäni rauhoitellakseni yhtenä päivänä väritin värityskirjaa. Valitsin kirjasta tuollaisen pääsiäisaiheisen kuvan. Ohh tuossa kirjassa on vielä paljon ,paljon sivuja väritettävänä. Ei se paljoa edisty,jos vuodessa värittää kuvan tai kaksi. Mulla on ainakin 4 värityskirjaa. Olen niitä saanut ja niistä muista ei ole yhtään sivua väritetty. 

Oikein mukavaa viikonloppua!  Kiitoksin! Intsu