Tulin heti aamutuimaan päivittämään tätä. Kohta pitää käyttää koira eläinläkärissä. Sessukalle on tullut kipeä näppy silmäluomen alle ja silmä aivan verestää. On sillä jo monia muitakin vaivoja,koiravanhus kun on.

Mulla alkaa tulla kiire suunnitelmieni kanssa,kun aion vielä jotain tehdä joulupukin matkaan. Joulupukin pussiin menee tämäkin valmistunut työ.

 

Nuken%20peitto-normal.jpg

Tämä on nuken peitto siihen aikaisemmin virkkaamaani koriin. Vielä toiselle tytölle pitäis nuken peitto tehdä,joka saa lahjaksi vaunut. Sai tähänkin hyvin kulutettua puuvillalankojen jämiä. Vaaleanpunainen on vain täydeltä kerältä ja se on cataniaa.

 

ruskea%20pulla-normal.jpg

Sitten Intsu päätti lauantaina leipoa joulupullat ja limput. Yleensä en lauantaisin leivo ja mieskin vähän ihmetteli tämmöstä tarmon puuskaa.  Heti herättyäni pullataikinan tekoon tomerana. Pitihän se arvata,heti kun otan tomeran asenteen,niin siitä ei hyvää seuraa:D Minä olen viimeaikoina mieltynyt laittamaan suklaapaloja pullaan. Olen tehnyt taikinan,nostattanut,sitten kaulinut ja sokeri,voisulaa siihen,sekä Fazerin sininen suklaalevy isohkoina paloina taikinaan ja rullannut ja leikannut paloiksi. Mukavasti maistunut pullassa ne suklaapalat. Nyt mä olin muka näppärä ja ajattelin,että mitä sitä kaulia tarvii ja laitoin jo vaivaamisvaiheessa suklaapalatkin taikinaan. Voi kyllä mä olin hölmö!! Kun on taikinan yleiskone vaivannut,niin en näe suklaapaloja. Ne oli sulaneet ja sekottaneet taikinan ruskeaksi!. Onko kenelläkään ruskeaa pullataikinaa:D Meilläpä on. Kuvasta ei niin huomaa,mutta pullat ovat sisältä ruskeita:D Sellaista joulupullaa meillä nyt syödään. Makua se ei kyllä tehnyt huonommaksi,ehkä himpun verran parempaa kuin tavallisesti.

 

limbut-normal.jpg

Limppujen kanssa en sentään konstaillut.