lila-neilikka.jpg

Meillä on kovasti ollut juhlia ja niitä on edessäpäin. Viimeksi,kun kirjoitin lähdimme poikamme 40v juhlaan. Sanon häntä vauvapojaksi,kun on meidän pojista nuorin. Kiva oli olla heillä,oi,oi mitä herkkuja naposteltiin.

Lopuksi raketit poksautettiin taivaan tuuliin. Minä ikkunasta katselin heidän yhden ystävänsä kanssa ja koirakin oli.  Onneksi koiruunen ei pelännyt yhtään,enkä minäkään,kun sai olla sisällä:)

Täytyy sanoa,että oli kyllä mahtava ilotulitus. Nyt kun oli tuo tärkeä synttäripäivä,niin siihen oli oikein satsattu. Kuvia ei tullut otettua,kun ei sitä loistoa kuviin saa.

Tuon jälkeen oli yhden lapsenlapsen synttärit. Hän täytti 22v. Onnea! Sinne me ei päästy,kun olin niin kipee. Muuten vaan muistettiin.

Ja edelleen juhlat vaan jatkui. Jollakin meillä asuvalla Herralla oli 70v juhlat. Me emme varsinaisesti juhlia pitäneet,mutta silti ystävät olivat keksineet kaikenlaista. Yhden ystäväpariskunnan luo meidät oli kutsuttu syömään. Siinä talossa emäntä on taitava kokki ja aah miten hyvältä maistui. Meille yllärinä siellä oli yksi pariskunta,jotka ovat meidänkin ystäviä ja olosuhteista johtuen ei olla vuosiin tavattu. Kyllä oli ihana ylläri ja meillä tosi kivaa. Kiitos kaikki ystävämme.

 

lilat.jpg

Meillä on taas pöydät täynnä kukkasia.

 

syntt%C3%A4rikukat.jpg

Tässäpä muutamia.

 

lootus.jpg

Tämäkin kaunis ihana kukkanen,onko tää Lootus vai orkidea. Mä vain en osaa kovin hyvin kuvata.

 

pikkulegokukka.jpg

Sitten vielä tämä kukka. Se on lego. Pikkuriikkisistä osista tehty. En mä varmaan tätäkään olisi yksin saanut aikaiseksi,mutta mulla on nuo pimut,isompi ja pienempi mua auttamassa.

 

aivokirurgi.jpg

Mullao on kirjoja paljon.paljon joita olen saanut tässä joulun tienoilla ja sen jälkeenkin. Varmaan hiukan vajaa 20 mielenkiintoista kirjaa. Lukemista on!!

Ristikot.jpg

Ristikkoja tykkään täytellä,jos se pikkuisen auttais muistia ja aivojen vireyteen. Joulupukltai tuon ristikkokirjankin  sain ja värityskirjankin,semmosen aivan ihanan. Mulla on niin paljon kaikkee tekemistä.

 

oma%20perhe.jpg

Lapset veivät juhlan kunniaksi syömään Härmän kuntokeskukseen. Tässä on meidän perhepotrettia. Ajatella,ensin oltiin mieheni kanssa vain kahdestaan. Ja nyt ihmettelemme mistä nää kaikki ovat tulleet !!!! Ja vielä kuvasta puuttuu 6 perheenjäsentä,jotka eivät päässeet mukaan. Oi että minä olen onnellinen ja ylpeäkin tästä suuresta perhekunnastani.

Kiitoksin:Intsu