Meillä on ollut kiva viikonloppu. Lauantaiksi meidät oli kutsuttu ystäviemme mökille Vaasan rannikolle. Oltiin sovittu ,että mennään syömään ensin yhdessä kivaan paikkaan. Mä nyt en muista enää paikan nimeä.

 

satama.jpg

Terassilla istuimme auringonpaisteessa syömässä ja nappasin kuvaa veneestä. Harvoin tään kesän aikana taivas on ollut noin pilvetön.

 

sy%C3%B6m%C3%A4ss.jpg

Tässä minun annokseni. Tilasin possuniskaa:)

 

p%C3%A4%C3%A4m%C3%B6kki.jpg

Sitten sinne ystävien mökille. Heidän mökkinsä ja sen mökin pihapiiri on niin kaunis,että he kyllä voittaisivat Suomen kaunein mökki-kilpailun.

 

kilppari.jpg

Me vietiin tuliaisiksi heille tämmönen kilppari:)

 

pussaus.jpg

Siellä nyt oli ennestäänkin vaikka mitä patsaita.

 

pikkum%C3%B6kki.jpg

Tässä joku varastomökki. Heillä oli pihapiirissä monia hienoja rakennuksia,sekä vanhoja,että uusia.

 

huvitusmaja.jpg

Huvimaja veden äärellä.

 

gakkua.jpg

Kahvin kanssa meille tarjottiin kaiken muun lisäksi ihanaa mansikkakakkua. Illemmalla laittoivat meille vielä ruuan lohesta,joten meidät syötettiin kyllä aivan ähkyksi.

Päivä oli todella kiva. Kiitos teille ystävät!

Sunnuntaina olin väsynyt ja paljon makoilin. Mun fyysinen kunto on aivan pohjalukemissa. Monet sairaudet vaivaa,lääkitykset väsyttää ja sitten mä olen ainakin pari viikkoa ollut taas flunssassakin.

 

ganavaty%C3%B6.jpg

Kässyistä sitten. Tätä kanavatyötä olen tehnyt hullun lailla. Kauhee himo siihen ja en muuta tekisikään. Siitä on nyt kenties yksi kolmasosa tehtynä. Vuorotellen neulon sukkaa ja taas pistelen tätä.

Ihanaa aurinkoista elokuista viikkoa!

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu