KAKTUS.jpg

Olen saanut tämmösen kaktuksen. Ei se olekaan mikä tahansa kaktus,vaan sillä on SUURI merkitys. Minäpä kerron tarinan. Aikoinaan miniäni toi minulle kaktuksen. Se oli semmonen vanhapoikakaktus,siis erilainen kuin tuo,mutta kaktus kumminkin. Sitten miniäni kysyi,että enkö nyt huomaa mitään. Minä olin ihan hölmönä,että mitä pitäis huomata. Hän sanoi,että ,kun siinä on pikkukatuksia ympärillä. Hän tällätavoin koetti kertoa,että on alkanut odottaa heidän toista lastaan,joka nyt on 17v.  En ollut koskaan kuullutkaan,että niin vois kertoa raskaudesta. Ei minun mielikuvitus riittänyt siihen:)

Tämän monivärisen kaktuksen kohdalla olin jo viisaampi.. Tässä yhtenä päivänä,kun lapsia perheineen oli meillä koolla., niin lapsenlapsistamme vanhin sanoi,että toi minulle kukan. Mä alkasin katsomaan kukkaa tarkemmin ja yhtäkkiä huomaan,että mitä se on kaktus!!! Iiik,kysyin onko se totta,tuleeko teille vauva. Joo kyllä tulee! Ajatella pojastani tulee pappa,miniästäni mumma,lapsenlapsestamme isä ja hänen avopuolisostaan äiti. Ja mitäs me sitten ollaan! Vanha mummi ja vanha vaariko!!! Meille kaikille tuli aivan uudet tittelit ja olemme onnellisia ja suuresti riemuissamme! Vauva syntynee keväällä vasta,mutta minun tekee mieli huutaa koko maailmalle,että kuulkaa,kuulkaa tätä onnea! Saan alkaa suunnitella nuttuja,peittoja ja vaikka mitä kivoja vauvan asusteita!

Siihen on kuitenkin vielä aikaa ja nyt lähden Seinäjoen kässämessuille.

T.Intsu