Aivan ensiksi haluan kiittää teitä kaikkia rohkaisevista ja kannustavista kommenteista. Iso kiitos niistä! Kiitos myös muillekin blogissani vieraileville!

2100783.jpg
Alkaa olla taas jouluvalojen aika. Kovasti en ole vielä kotia jouluun koristellut,ensiviikolla sitten. Joitain jouluisia valoja vain on laitettu. Tässä pientä kuvaa enkelistä,joita keittiön ikkunassa nyt lentelee.Mä kovasti tykästyin näihin valoihin,jotka oli sitten pakko ostaa,vaikka kaappien kätköistäkin löytyy monenlaisia edellisiltä vuosilta. Mä nautin kovasti kulkea kaikkialla kaduilla,kaupoissa ja katsella erilaisia kauniita valoja. Ikkunoissa on ihania ja kotien pihamailla. Viime keskiviikko-iltana kun olin neulekahvilassa Torikeskuksen kauppakeskuksessa,niin oi,oi kuinka ihanasti siellä oli laitettu jouluvaloja kaikkialle. Todella ihastuttavasti :)

2100786.jpg
Eilen minulla oli sukulaisia vieraana ja sain heiltä näin kauniin kukkakimpun. Kiitos,kiitos rakkaat ystäväiseni! Oli niin kiva nähdä pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia.
Kässyjä tietysti ainaa täytyy tehdä ja käydä täälläkin vilauttamassa!

2100782.jpg
Tälläisen pikkupojan liivin tikkusin. Lankana on Red Heart Baby Color. Ihan sekoitelanka vaan. Mä nyt en ole oikein tyytyväinen tähän. Ei siitä tullutkaan sellainen hieno kuin kuvittelin. Jotenkin tuo lanka on liian levoton tähän. Ois pitänyt vaan toteuttaa alkuperäissuunnitelmaa ja tehdä yksivärinen ja vaikka siihen palmikoita. No,tämmönen siitä nyt kumminkin tuli.