Kiitos,kiitos taas teille kaikille,jotka jaksatte sivuillani käydä ja kiitos myös kannustavista kommenteista. Mukavia joulnalusviikkoja myöskin jokaiselle.
Minun ajatukset harhailee yhä eilisiin myyjäisiin. Oli hyvät lähetysmyyjäiset! Myytävää oli paljon,kaikkee kivaa,joita porukalla olemme koko syksyn ahkeroineet ja kauppakin kävi hyvin. Mä olen eilen jo aamulla puoli yhdeksäksi mennyt sinne toisten kanssa laittamaan pöytiä kuntoon ja vielä hinnoittamaan tuotteita. Myyjäiset alkoi klo.11.00. Koko päivän hääräsimme ja oli klo 16 jälkeen kotona,jalat kipeenä ja turvoksissa,mutta niin,niin hyvä oli mieli.
Tänään pitäis huushollissa vaihdella verhoja ja laittaa ikkunoihin valoja. En myyjäisten vuoksi ole vielä ehtinyt. Ulkona kyllä jouluvalot ovat olleet jo valaisemassa pimeää vuodenaikaa.
Tässä sitten tulee joitain kuvia myyjäisistä.
1103321.jpg
Meillä oli siellä niin paljon kaikkee ja useammilla pöydillä,joten ei samaan kuvaan saanut kaikkee ja mä otin useamman kuvan edes joistakin. Kaikista en jaksanut kuvata. Tässä villasukkaa.
1103313.jpg
Tyynyjä oli monenmoisia,tässä muutama virkattu.
1103316.jpg
Parit poppanat. Mun täytyy sanoa,että mä en itse osaa kutoa kangaspuilla. Kiinnostaa kyllä vielä joskus sen opetella. Nuokin poppanat ja monet muut siellä on tehty itse leikatuista kuteista. Leikataan esim. vanhoja lakanoita poppanakuteiksi.
1103319.jpg
Meillä on siellä aina niin monipuolisesti myytävää ja kaikenlaisilta käsityönaloilta.Tuossa muutama esimerkki kirjotuista tauluista.
1103323.jpg
Lopuksi vielä kuvaa joululimpuista. Leivonnaisia ja laatikoitakin oli,mutta kuten sanoin en ihan kaikesta räpsinyt kuvaa. Nuo joululimput saa toivottaa iloisen odotuksen täyttämää joulukuuta kaikille:)