Kiitos jokaiselle Hääpäiväonnitteluista!


Tään kanavatyön sain eilen kehystämöstä. Tämä on sellaienen reissaaja. Olen ostanut tämän joskus Kreetalta. Sitten olen matkoilla monessa paikassa tätä pistellyt. Osan toki olen tehnyt kotonakin,mutta muistan tehneeni tätä esim. Teneriffalla ja nyt Italian reissulla sain valmiiksi. Kuva on huono,kun iltahämärissä kuvasin. Taulu ei ole vinossa,vaan se mun kamera..

 
Tässä vähän lähempää. Olen oikein tyytyväinen,sillä tykkään itse tästä kovasti.


Mulla on kukkinut puutarhassa kesän aikana vaikka mitä. Nyt kukat ovat pahoin kärsineet sateista ja muutenkin osa kukinnoista on jo ohi. Tässä hehkuvan punaisena maanpeitekasvia kärhöjen juurella.
 

Onkohan tää joku Pähkämö vai mikä lie:)



Ruusuja on jo paljon kukkinut ja ne ovat vieläkin tulvillaan nuppuja.


Peurankello.

Lopuksi angervo. Niitä meidän puutarhassa onkin useita eri lajeja.

Kaikille rentouttavaa ja kivaa viikonloppua. Toivottelee: Intsu