Taas menee viikko kohti loppuaan. Aika menee aivan liian nopesti,johtuneeko siitä,että olen hidastunut. Onhan sekin totta,kuljen pienin askelin.

 

nykyinen.jpg

Virkkasin pienelle tasolle pikkuliinan. Tuli ehkä hiukan liian vaalean värinen. Mutta olen mä sitten muutakin värkkäillyt hyvinkin värikästä.

 

v%C3%A4rityskirja.jpg

Viimepyhäillalla kymmenen aikaan yhtäkkiä se kuuluisa inspiratsuuni iski ja otin pitkän pitkästä aikaa värityskirjan esille.

 

b%C3%B6ll%C3%B6.jpg

Aloin värittää tätä pöllöä. Yhtäkkiä suit sait kello oli yli puolen yön,eikä tämä ollut läheskään valmis. Ei uskoisi,mutta tuntitolkulla sain tähän aikaa kulumaan. Olen kertonutkin,että tää on sillätavoin hengellinen värityskirja,että viereisellä sivulla on joku aiheeseen sopiva aforismi tai Raamatunlause. Pöllö kun on kuulema viisas eläin,niin tämän kohdalla oli ajatuksia Raamatusta. Sananlaskut 18: 4 "Syvä kuin meri on harkittu puhe,virraksi paisuu viisauden lähde."

 

tussit.jpg

Joo,mulla värejä ON,eikä tuossakaan vielä kaikki. Värityskirjojakin on monia. Lahjaksi olen saanut kaikki.   Tuosta ekasta värityskirjastakaan ei ole väritetty kuin vasta muutama sivu ja kymmeniä sivuja on väritämättä. Nuo toiset värityskirjat ovat aivan koskemattomia. Näistä riittää loppuelämäksi,eikä sekään taida riittää. Väritän niin harvoin,kun aina on kaikkea muuta tärkeämpää hommaa.

Leppoisaa pyhänaikaa! Kiitos! T.Intsu