Taas intsulla hyörii ja pyörii sen satmiljoonaa perhosta massunpohjassa. Se on joka kerta sama juttu. Matkoille on kova halu lähteä ja tingin ja säästän täällä kotimaassa vaikka mistä,että pääsen joskus reissuun,mutta kun lähtö lähenee ja tulee ajankohtaiseksi,niin minuun iskee paniikki. Mä jännitän hullun lailla joka asiaa. Järki sanoo,että se on turhaa,mutta ei silti auta. Ehkä se kuuluu osana matkavalmisteluja ja loman odotusta

 

Tässä nää laukut odottaa vielä pakkaamista. Olen mä pyykit kaikki pessyt ja katsellut kesävaatteita ja tään päivän aikana ne silitän ja pakkaan. Ennen pakkasin aina mulle ja isännälle eri laukut. Nykyään pakkailen kumpaiseenkin molemmille siltä varalta,jos toinen laukku katoais,niin on edes toisessa jotain.

 

Tänne jonnekin lähdemme. Meille entuudestaan aivan johonkin tuntemattomaan maahan ja kaupunkiin. Menemme nyt ensin eteläiseen Suomeen sukulaisiin ja sitten pyhänä ,kun te muut juhlitte isänpäivää,niin me nousemme sinisille siiville.

 

Ai,että mikäkö maa tää on. No , tämä on Arabiemiirikuntien liitto ja siellä menemme Dubaihin. Olen aina sanonut,että pitäähän meidän edes kerran elämässä nähdä miten öljysheikit elävät.  Käsitöistäkin jos joskus saan vähän rahaa,niin nekin heti menee matkakassaan. Meidän piti viimekeväänä jo lähteä jonnekin,mutta kun tuli mun sairaus ja lääkäri silloin kielsi matkustamisen. Kesä oli tosi rankka ja mä en edes viimekesästä muista kuin kipuilun ja sairaalassa hyppäämisen. Nyt otetaan vähän kesää takaisin. Dubaissa on nimittäin tällähetkellä + 30 ast. Suomessa se olisi kauhea kuumuus,mutta ulkomailla lämpö ei ole niin pistävää, on helpompi hengittää.

 

Tässä nuo louskutkin meitä selvästi odottelee! Kameliin kyytiin en kuitenkaan aio mennä. Olemme olleet kerran koko perhe ratsastamassa kukin "omalla" kamelillaan katsomaan auringonlaskua Saharan erämaassa. Olihan se ainutlaatuinen ja upea elämys,mutta silti kyllä yksi kerta kamelin kyytiä riitti. Sitäpaitsi saan olla varuillani,ettei isäntä vaihda minua kameleihin ja myy minua vanhalle, hampaattomalle miehelle 52. jalkavaimoksi :D :D

Kiitos teille taas kaikille ihanista kommenteista! Kiitos monille myös jo hyvän matkan toivotuksista! Erityiskiitos Kaarinalle kauniista kukkasista,jotka on ilmestynyt blogini sivulle. Sitten lämpimästi kiitä sinua Littleragdoll,Kun sain kauniin ja ilahduttavan tunnustuksen. Yritin kovasti sitä sivulleni hakea,mutta en tiedä mitä möhlin kun en onnistunut. Mä yritän reissun jälkeen uudelleen.

Iloista Isänpäivän viettoa!!