Pitkästä aikaa istahdin tekemään postausta. Olen ollut kahden vaiheilla postaanko enää,enkä mä oikein vielä tiedä miten tästä eteenpäin. Pitäis vähän harventaa ainakin postauksia,niin ehkä jaksaisin paremmin. Olen väsynyt ja niin monella tapaa sairas. Tässä kuitenkin vielä menyttä joulua muistelen kuvien kera..

 

p%C3%B6rr%C3%B6kuusi.jpg

punavalokuusi.jpg

Innostuin tekemään näitä pörröisiä kuusia lahjoiksi. Eri värisillä valoilla ja erivärisiä kuusiakin. Kuvat ovat nyt vain näistä vihreistä,vaikka tein myös valkoisesta kimallelangasta ,muta niin tohkeissani paketoin,että en muistanut kuvata.

 

olkkarin%20p%C3%B6yd%C3%A4s.jpg

Jokaiselle pöydälle tietysti jouluiset liinat olin laittanut.

 

duusuvaloja.jpg

Joitain valoja olen täältä sisältä kuvannut. Nämä ovat oikein viehättävät ruusuvalot,mutta päivällä hämärässä kuvatessa ei ne nyt oikein päässyt oikeuksiinsa.

 

kaikki%20ruusut.jpg

Lisää ruusuvaloja löytyy olohuoneesta. Jonain aikaisempana vuonna olen saanut lahjaksi nuo alemmat valot ja nyt nuo ylemmät ruusuvalot. Tykkään näistä ruusuvaloista,kun niitä voi pitää muulloinkin kuin jouluna. Ovat sisustusvaloja.

 

kukkavalot.jpg

Sisustusvalothan nämäkin ovat.

 

s%C3%A4delamppu.jpg

Nämä ovat yhden makkarin ikkunassa,josta näkyy terassille.

 

isopallot.jpg

Nämä pallot roikkuu lampusta. Pallot saimme niinikään joulupukilta.

 

talovalo.jpg

Näin ihanan talolyhdynkin saimme.

 

eenkeli.jpg

Lopuksi vielä tää kaunis paperista tehty enkeli,jonka sain miniältäni. Hänellä on näitä,jotka hänen edesmennyt äitinsä on tehnyt.

Kiitän teitä ihan jokaista kuluneesta vuodesta ja toivotan paljon Onnenkantamoisia ja Siunausta uudelle Vuodelle! 

T.Intsu