Minulla on täällä suloinen 2,5v,tytön tyllerö hoivissani. Ihana mummin prinsessa. En tahdo joutaa koneelle,enkä käsitöitten pariin. Kyllä hän toki leikkii itsekseenkin,mutta olen päättänyt nyt antaa aikani hänelle tämän pienen ajan,kun hänet on hoiviini uskottu. Ollaan oltu hänen kanssa muskarissa ja kaupoissa ja leikitty ulkonakin. Kyllä lapsen maailma on niin ihana,joka päivä uusi ja ihmeellinen ja hän löytää niin suuren ilon pienestäkin. Hänestä näkyy oikein sellainen elämisen riemu:)

 

Emmisu-normal.jpg

Tässä joku aika sitten tikuttelin hänelle sukat ihan jämälankojen lopuista.

 

asterrr-normal.jpg

Puutarhassa yhä kukkii vaikka mitä. Kärhötkin on nuppuja täynnä,samoin alppiruusu. Ne ovat alkaneet luulla,että on kevät! Mutta tää syyskukka on myös täydessä loistossaan.

 

ruohomaksa-normal.jpg

Maksaruohotkin kukkivat.

 

ammbble-normal.jpg

Terassilla amppelikukat ovat yhä voimissaan. Kuvassa näkyvät kaksi,mutta meillä on niitä kolme.

 

siddu-normal.jpg

Eikö tämäkin ole suloinen. Se on mennyt meidän sängyn päälle ja ottanut tyynytkin kainaloon:) Mä olen laittanut sellaisen päiväpeitteen,että koiruunen saa mennä siihen. Yöllä sen nukkumapaikka on eri paikassa,takkahuoneessa. Koiruusen mielestä se on liian kaukana "äidistä" ja tulee yöllä mun sängyn viereen lattialle:) On alkanut "äitiin" turvata enempi ja enempi nyt kun se on jo vanhus. Mä olen niin kiitollinen jokaisesta päivästä,kun saadaan vielä sitä pitää.