Niinkuin otsikko kertoo,niin viikonloppuna olin kässämessuilla. Tarkemmin sanottuna perjantaina. Messut avautui klo.10.00 ja mä olin 3min.yli 10.nen,niin autoa ei enää meinannut saada mihinkään. Auto jäi tosi kauas ja mä kipeillä jaloillani linkutin semmosta kauheen huonoa ja epätasaista maastoa,niin että piti tovi istua ja huilata ennenkuin pystyin kierrellä.

 

yleisn%C3%A4kym%C3%A4.jpg

Siellä tosiaan oli muutama muukin:)

 

Sein%C3%A4joen%20%20messut%20017.jpg

Noin 300 näytteille asettajaa.

 

Jukka%20Rintala.jpg

Jukka%20rintala%202.jpg

Myös perinteiseen tapaan Jukka Rintala pukuineen.

 

Janne%20kataja.jpg

Ja Janne Kataja siellä hömpötti,vaikka en ymmärrä miten hän käsitöihin liittyy. Hän lavalla juonsi kaikkia tapahtumia ja esityksiä.

 

Ihania%20tauluja.jpg

tauluja%203.jpg

 

Sein%C3%A4joen%20%20messut%20007.jpg

Mallia%20iso%C3%A4iti.jpg

heppoja.jpg

Tässä oli pikkuisen makupaloja messuilta.

 

ostokset.jpg

Tässä minun ostokset. 

Kanavatyö,pari piparimuottia ja sitten askartelujuttuja. Mä yli 5 tuntia viihdyin messuilla. Välillä istuin ja taas katselemaan. Sitten tulin väsyksiin ja ajattelin,että pakko lähteä,että jaksan vielä autolle. Paljon olisi vieläkin ollut katseltavaa,mutta kun se on aina niin,että pää menisi,mutta jalat ei:)

Kiitos taas käynneistä ja kommentoinnista! T.Intsu