Tässä istahdin blogittamaan,kun lapsenlapseni katsoo dvd.ltä lemppari-ohjelmaansa,Karvisen seikkailuja taas. Olen hänet hakenut meille,kun pääsi aikaisin koulusta,eikä ketään ole heillä kotona.
Mulla kun oli laukku mukana ja miltei aina on laukussani kamera,niin mä innostuin heillä kuvaamaan vanhoja heille tekemiäni juttuja.
1092107.jpg
Tää on kuulkaa ikivanha vauvanpeite tehty kaikista mahdollisita jämälangoista ja tein sen30 vuotta sitten! Pakkohan mun oli kuva ottaa ja täällä näyttää,kun tuon nostalgisen peiton nukenvaunuissa näin:)

1092110.jpg
yhtään en muista mistä olen kuviot keksinyt!

1092106.jpg
Sitten otin kuvan tästä enkelitaulusta,jonka tässä yhtenä vuonna virkkasin miniälleni joululahjaksi ja onpa joku hääparikin saanut tälläisen.
1092112.jpg
Vielä tää kanavatyötaulu:suoojelusenkeli. Sen tein lastenlapsille,kun toinen mummi osti tuon pohjan ja kehystytti,minä sen vain ompelin.