Olen ollut koko aamupäivän kampaajalla. Hiukset oli niin kauheat,että pakkohan niitä oli taas jotenkin laittaa. Sitäpaitsi kiva mennä laitattamaan nyt,kun jos myrkkyhoidot alkaa,niin sitten ei ole hiuksia mitä laitattaa.

En meinaa saada mitään aikaiseksi. Päivä päivältä askel hidastuu,mutta kyllä leikkausaikakin lähenee. Huomenna on jo Tampereella sairaalassa leikkauksen esikäynti. Meiltä on Tampereelle,olisko noin 250km,joten aamulla aikaisn on lähdettävä,jos meinaan kymmeneksi ehtiä mikä mulla on ensin aika sairaalan labrassa mitä moninaisimmissa kokeissa. Sitten on omahoitajan vastaanotto,sitten leikkaavan kirurgin ja anestesialääkärin vastaanotot. Ja enää vajaa 2-viikkoo leikkaukseen.

Kyllä mä täällä yhä lankakeriäkin käsissä pyörittelen ja huomiselle reissullekkin otan neulomukset mukaan:)

 

Tikuttelin sukat seiskaveikasta ja malli on viimeisestä Novitasta. Sillä erotuksella,että tein aluksi tuon suuosan resorilla.

 

Lähikuvaa pitsineuleosasta.

 

Mä olen saanut enkelikortteja ja muitakin muistamisia tään sairauteni aikana jo nyt. Kiitos,kiitos ystävät! Kiitos taas voimahaleista ja tsemppauksista ja aivan ihanista kommenteistakin.