Viikonloppuna on meidän Lähetystyön Käsityö ja Askartelupiirin kohokohta,nimittäin myyjäiset. Kovasti olen yrittänyt sinne vielä viimehetken töitä tehdä ja lauantaina aion sinne vielä leipoa. Nyt on valmistunut siililapasia.

 

Nää kaksi paria sain aikaiseksi ja nää ovat kaksinkertaisia lapasia. Valleanruskea lanka on seiskaveikkaa ja tuon "piikkilangan" ostin Karnaluksista.

 

Eilinen päivä meni vieraitteni kanssa ja edellispäivänä olin leiponut tarjottavaa. Piti mun muutenkin leipoa pullaa,kun ei ollut työmaallekaan kahvipullaksi yhtään. Tuossa on taas se suklaa-sitruunakakku ja sitten omppupiiras.

 

Tein vielä torttukakunkin. Leivoin tavallisen mansikkakääretortun. Vatkasin päälle mansikanmakuista kermavaahtoa ja sitten niinikään mansikkalakritsikarkkeja lapsivieraitani ajatellen myös.

Kiitos teille vieraani eilisestä päivästä:)

Mun pitäis nyt lähteä kauppaan tai moneenkin kauppaan,pankille ja kirjastoon. Iltapäivällä tulee nuohooja sekä yläkerran,että alakerran takat nuohoomaan. Mä olen yhä niin väsyny,mutta meinaa olla ohjelmaa koko ajan. Ensiviikolla otan levon kannalta.

Puuhakasta loppuviikkoa teillekkin!