Niin,todella surullinen syksy tästä tuli. Eilisen päivän tapahtumat ovat niin kauheita,että sitä ei mitenkään ymmärrä.Että tääläpäin ,Pohjanmaalla ,Kauhajoen pienessä pitäjässä voi tapahtua noin järkyttävää. Niin paljon surua moneen kotiin. Menee sanattomaksi ja sitä vaan koettaa ristiä kätensä.
Mä olen jo tässä aikaisempina päivinä laittanut kynttilälyhtyjä terassille valoa tuomaan rupsahtaneiden kesäkukkien sijaan. Nyt kun niitä iltasella sytyttelen,niin voin samalla muistaa kauhajoen uhreja ja ennenkaikkea rukoilla voimia heidän omaisille ja että jaksaisivat hetken kerrallaan.

1932220.jpg
Tälläisiä lyhtyjä mulla terassin katonreunuksesta roikkuu kaksi. Toinen toisella puolen terassia ja toinen toisella.

1932223.jpg
Sitten mulla toisista kohtaa roikkuu vielä kaksi tälläistä erilaista,mutta samantyyppistä mosaikkilyhtyä.

1932214.jpg
Vielä tälläinen mosaiikkilyhty. Lisääkin lyhtyjä minulla on,mutta ne tulee etupihalle porraspäätä valaisemaan. Niistä sittenkun ovat paikallaan. Aivan vielä en laita,kun mulla siinä porraspäässä amppelipelargoniat komeasti kukkivat.

1932218.jpg
Keskeneräisestä kässystä vielä vähän kuvaa. Mulla on taas kasattavana myyjäisiä varten peitto. Toiset neuloo paloja ja minä kasaan.