Tervetuloa kanssani viettämään hiukan vielä äitienpäivää! Mulla oli äitienpäivävieraita jo perjantaista alkaen. Oli myös lauantaina ja sunnuntaina. Vähän kuinka kenellekin sopii.

Ja eilen varsinaisena äitienpäivänä menin mieheni kanssa taas sinne Pinkki Alvariin syömään. Siellä oltuani naisten illassa,niin innostuin varaamaan sieltä äitienpäivälounaan meille. Oih.oih miten hyvät ruuat.

 

kananmunat-normal.jpg

Salaatti pöydästä otin vain kuvia. Tästä se mässäily lähti:)

 

lohihyydyke-normal.jpg

Tuo vasemmassa reunassa oleva lohihyydyke oli niin niin hyvää. Samoin kuin yläosassa näkyvät naudanpaistirullat täytteineen.

 

Saallad-normal.jpg

Ai,ai miten maukkaita salaatteja. Mä jo salaateista söin itseni ähkyksi. Pääruokaakin oli tosi,tosi monenlaista,mutta siinä oli niitten ääressä aina ihmisiä ja mä en julennut niitä sitten kuvata:)

 

kreikkalainen-normal.jpg

Lisää salaatteja. Ah,tää kreikkalainen on aina minun suosikki.

 

voiruusu-normal.jpg

Tässä vielä yksityiskohtaa,kuinka kauniisti voi laitettu tarjolle.

 

intsun%20kakku-normal.jpg

Alvarissakin oli jälkkärinä täytekakkua ja kahvia,mutta tää täytekakku on omatekoinen äitienpäivävieraitani varten. Voin kertoa,että tää karkkipläjäys on nyt jo syötynä.

 

gerberra-normal.jpg

Mä kyllä ankarasti kielsin,että minulle ei pidä tuoda lahjoja,eikä kukkia,sillä en mitään tarvi. Silti he toivat kumpiakin.

 

Saralta-normal.jpg

Jotkut lapsenlapseni olivat tehneet itse kortteja minulle. Eikös ihania!

 

Emmilt%C3%A4-normal.jpg

Tään kesäperhosen myötä toivotan aurinkoista ja mukavaa viikkoa jokaiselle!

Intsu