Kiitos teille ihanat lukijani,kun jaksatte minulle kommentoida,olen saanut niin paljon kauniita sanoja,ihania kommentteja. Ilman niitä ei kyllä blogia jaksaisi varmaan pitääkään.                                                                                                              Niin on messuviikonloppukin mennä hurahtanut ohi. Kyllä siellä lauantaina,kun minäkin olin,niin oli muutama muukin! Lehdessä luki,että messuilla kävi pitkästi yli 19 000 kävijää.

Ekaksi kuitenkin näytän tikuttelemiani lapasia.

 

Päällipuoli on korinpohjaneuleen tapaista ja lankana seiskaveikka. Lapaset ovat myöskin kaksinkertaiset.

 

Tässä ollaankin sitten messutunnelmissa.

 

Mä ihan jonkun kuvan olen napannut,kun ei viitsinyt koko ajan kysellä,saako kuvata.

 

Mä messuilla nautin joka hetkestä ja minusta siellä oli niin paljon kaikkee kaunista ja ihanaa ja poimin mieleeni pieniä ideoita.

 

Ostoksiakin tein. Tässä ristipistoiltava liina ja taulukin,sekä kirjailtava huoneentaulu. Korupakkaus ja pihdit, joilla voi vaikka taivutella rautalankaa:)

 

Tälläisen pölyhuiskan ostin ensimmäisenä:) Olen kauan etsinyt sopivaa pölyhuiskaa,jolla voisi lamppuja putsata. Nyt sen löysin. Voi kun Intsulle tulee nyt siistiä ja pölytöntä:D

 

Sitten vielä lopuksi "sokerina pohjalla" kännypussi. Tää on mulle tärkeä,koska tämän on tehnyt ystäväiseni Vilukissi! Kiitos Sinulle,oli niin kiva tavata:)