Mä olen pyhänajan touhuillut,niin että nyt on aivan väsy. Yhtään en pitänyt lepopäivää,joten pidän sitä tänään. Meinaan miehille keitellä,käyn ruokakaupassa ja flunssarokotuksella ja sitten otan pitkät päikkärit. Näin,jos päivä menee mun käsikirjoituksen mukaan:)

Mitäkö mä sitten touhusin,no mulla oli paljon kirjanpitoa,pöytäkirjan kirjoittelin,maksoin laskuja,tarkistelin,että kuitit täsmää tiliotteiden kanssa jne. Olen tietysti keitellyt ja omaa porukkaa on käynyt ja sitten mä olen ommellut ja ommellut. Eilen illankin ompelin ja noin  klo 23 urakkani oli valmis.

 

rukouspussukat.jpg

Ensinnäkin ompelin viisi tämmöstä yksinkertaista pussukkaa. Niihin tuli nyörit ja nipsut päihin,ettei nyörit karkaa sisälle. Näitten ompelussa ei kauaa mennyt.

 

pikkutyynyt.jpg

Kuten jo arvasittekin,niin näistä tuli lasten iltarukouspussia. Jokaiseen pussiin 7 pikkiuyynyä.

 

rukouksia.jpg

Tyynyjen toisella puolen on lastenaiheinen kangas ja toisella puolella tekstiilitussilla kirjoitettuja iltarukouksia. Näissä tyynyissä se kova näpertäminen oli. Kirjoitaa tekstit. Tekstejä osan olin jo kirjoittanut lähetyspiirissä. Kirjoitella lisää tekstejä.Silitellä tekstit kiinni. Leikata tekstipuolet ja kuvapuolet. Ensiksi huolittelin siksakilla reunat,sitten ompelin tyynyksi ja täytin vanulla. Näissä pikkutyynyissä oli niin ompelemista,että ei uskoisi. Mutta niitä piti tehdä viiteen pussukkaan kaikkiaan 35 pikkutyynyä.

 

kaulurri.jpg

Vielä yhden lapsen kaulurin/tuubohuivin tein. Tämäkin on Katian Merino Baby langasta. Tosi kiva pehmoinen lanka neuloa.

Mukavaa marraskuun eka viikkoa ja kiitos käynnistä! T.Intsu