Kauan on mennyt edellisestä päivityksestä. Kas,mä taas olen ollut väsähdyksis blogiini ja jälleen taukkailin,että lopetanko. Monille jo sanoin,että jätän tään ja moni ihana ystävä pyysi,että jatkaisin ja miehenikin jopa puhui minua ympäri jatkamaan tätä,niin että tässä taas ollaan. On ollut kaikenlaista puuhaa pihan ja monen muun asian kanssa etten tässä nyt niin olisi ehtinytkään päivittää.

No nyt kuulumiset jatkuu. Teen tämän postauksen vielä matkasta ja nyt lähinnä vähän shoppailuista.

 

ruukut.jpg

Voi kuinka mä näin paljon,paljon tämmösiä erilaisia keramiikkaruukkuja. Oih,kuinka mun ois tehnyt mieli terassille tommosia. On vaan niin hankala tuoda lentokoneessa,joten sinne jäi. Niissä oli kivasti tuossa yläosassa reikä,josta sai hyvin roikkumaan. Ei muutakuin kukka sisälle ja huonompikin kukka ois voinut näyttää kauniilta,kun ruukku on noin komea.

 

llautaset.jpg

Tään kaltaisista lautasista tykkään myös. Mulla on jokunen ostettuna aikaisemmilta matkoilta,joten nyt maltoin mieleni.

 

posliinit.jpg

Bongasin tämän hienon posliiniesinekaupan. Hurjan kalliita merkkiposliineja,mutta eihän ihailu mitään maksanut

Toki mä lankakaupankin löysin.

katia.jpg

lankakauppa.jpg

Katian merkkiliike,oi,oi mitä ihanuuksia. Mutta uskokaa tai älkää ,en ostanut yhtään kerää,kun tulin miettineeksi kotona olevia jemmoja! Mutta enhän mä nyt sentään ihan ilman ostoksia sieltä päässyt lähtemään. Nimittäin:

 

kielot.jpg

Ostin tämän pienen kanavatyön johon heti ihastuin.

 

Labores.jpg

Sitten tämän Labores-mallilehden. Sisältää kirjontamalleja,tilkkutyömalleja,neulontaa ja virkkausta. Kuvat ovat niin selkeät,että pystyy tekemään,vaikka ei kieltä ymmärrä. Lehti maksoi 9€,mutta sen mukana tuli 15 tokkaa erilaisia DMC.n muliinilankoja. Mä olen jo osaa langoista käyttänytkin meneillään olevaan työhön.

 

markkinat.jpg

markkinolilla.jpg

Nämä pari vaatimatonta kuvaa ovat markkinoilta. Voi siellä oli jos jotain myynnissä ja sieltä ostelin itselleni vaatteita ja miehenikin löysi kaikkea. Ja voi sanoa,että siellä oli halpaa

 

tuliaislaukku.jpg

Uuden käsilaukun ostin. En markkinoilta ,vaan kaupungilta yhdestä kivasta laukkuliikkeestä . Mä niin tästä tykkään. Kas,tässä on kimalletta paljon....

 

sssukkis.jpg

Lopuksi sitten lapsen sukat. Seiskaveikan langanlopuista tikuttelin lentokoneessa. Toisen sukan mennessä ja toisen tullessa.

Lämpimiä päiviä odotellessa.

Kiitos käynneistä ja ennenkaikkea kommenteista!.T. Intsu