Taas uutta viikkoa aloitetaan. Minulle ei kyllä tule oleman mikään mukava viikko. On monenlaisissa kokeissa käyntiä,verikokeissa+muuta,on keuhkolääkäriaika ja syöpätarkastuskin. Loppuviikosta vielä hautajaiset. Kun tään viikon jaksan,niin toivon mukaan sitten olisi iloisempia kevätviikkoja.

Otsikon mukaisesti olen virkannut kukkaketoa. Se ei suinkaan tarkoita langan nimeä,vaan minun kukkakedostani tuli tälläinen.

 

kukkaketo-normal.jpg

Virkkasin nukelle peiton ristikkäisillä pylväillä. peitto on aika suuri,kun tuota turkoosia lankakin meni miltei 250g. Lanka ei ole kyllä mikään ohut. Tuokin lanka löytyi ystävältäni saamasta lankakassista. Sitten virkkailin kukkasia,jotka sattumanvaraisesti ompelin sinne tänne peittoa.

 

leluja-normal.jpg

Siinä peitto on moninkerroin taitettuna nukella rattaissa. Siinä muutamia leluja odottaa pieniä leikkijöitä. Suurin osa leluista mitä meillä on,on ostettu kirpputorilta.

 

kanavak-normal.jpg

Minä vaan niin innostuksen vallassa pistelen joka raossa tätä minun suurta kanavatyötä. Iloitsen joka kukkasesta minkä saan valmiiksi,kun pinta on sitten kuin samettia.

 

kanavalila-normal.jpg

Tässäkin pari valmista kukkaa. Tuntuu,että olen pistellyt jo tuhansia pistoja ja liekö tää työ vielä puolessa välissäkään.

 

Kiitos Sinulle täällä käynnistä!