Jos edelliskerralla oli pidennetty viikonloppu mökillä,niin nyt se oli typistetty. Perjantai-illalla oltiin väsyneitä,ei jaksettu lähteä. Mentiin vasta lauantai-aamuna ja yhden yön seudun verran ehdimme olla. Saunottiin ja grillailtiin.

 

Tässä jälleen näitä maisemia,jossa viihdyn ja mun rakas kalamies siellä on veneellä kaloja narraamassa.

 

Tässä sitten nää kaks,kaks ottaa rennosti ja syytä siihen onkin. Toinen on uurastanut niin kovasti koko viikon töissä aivan näännyksiin asti ja tuo karvainen kaveri on puuhaillut kaikkee muuta. Ensimmäisenä,kun mökille päästiin,niin koiruunen karkasi naapuriin ja sillä oli vähänkuin arestia senkin vuoksi. Seuraavaksi se meni laiturille ja söi sen ison hauen pään,mikä sinne viimeksi jäi. Vähän leukoja ja hampaita oli jättänyt. Saa nähdä mitä sen ruuansulatus nyt moisesta sanoo! Sitäpaitsi sitä on hyttyset purreet ,niin että kuvastakin huomaa miten silmänpäällystä on aivan muurautunut umpeen.

 

Melko lähellä meidän mökkiä on maataloja ja siellä on usein lehmiä pellolla. Vielä ei niitä ole näkynyt. Sen sijaan meillä on mökillä tälläinen lehmäperhe. Mä olen hulluuttani tämän joskus nuorempana ostanut miehelleni häälahjaksi!! Voi,voi, kaikki ystävät tietää,että minun lahjani voivat olla mitä hullua vaan. Kas meikäläisellä vaikka ikääkin tulee,niin mielikuvitustani ja keksintöjäni en meinaa saada kuriin ja asiallisiksi,en millään:D Muistan ,kun tuon ostin siksi,kun siinä on isä ja äiti-lehmä ja heidän viisi lasta. Kolme poikaa ja kaksi tyttöä,niinkuin meilläkin!

 

Tämä lehmäpariskunta on sen sijaan äitini peruja. Kuinka ollakaan,minähän nuokin aikoinaan ostin hänelle äitienpäivälahjaksi:D Täytyihän maatalon emännällä  lehmäsokerikko ja kermakko olla!

 

Käsityötäkin on tehty,on,on!Mä neuloin mohair-langasta nuo kymmenen palaa mökillä mun salaista projektia varten. Palat ovat kooltaan 20cm*20cm.

Puuhakasta uutta alkavaa viikkoa teille sinne!