Aivan ensiksi mä haluan kiittää,KIITOS  Seijasisko!! Sain häneltä ihanan tunnustuksen,josta olen otettu,että juuri minä:) Mutta mä en nyt jatka sitä,kun en oikein tiedä kenelle antaisin ,kaikille teille lukijoilleni mä haluaisin tunnustuksen jakaa.

Minä tulin tarinoimaan kissoista. Ensiksikin tästä.

1473124.jpg

Tämän Mölli-herran kanssa eilen oltiin eläinlääkärillä.Mölli on omanlaisensa brittikissa.Se on hyvin arka ja kiltti ja silti arvonsa tunteva. Pahaa se ei osaa tehdä,mutta jos se on saanut päähänsä jotain mitä haluta,niin Mölli kyllä kulkee mouruten.Nyt Mölli on kipee. Kovin on raapinut toista korvaansa ja eläinlääkärille piti. No, paha märkäinen tulehdus toisessa korvassa ja Mölli nukutettiin ja korvahuuuhtelu. Mukaansa sai antibiootit ja korvatipat, joten eiköhän siitä toivu.

Kerronpa tarinan vielä toisestakin läheiseni kissasta. Se kissa on Aapeli-herra:) Aapelin perhe oli mahataudissa ja he veivät Aapelin toistaiseksi mummulaan hoitoon,kun kaikki kipeenä,niin ei kukaan jaksanut kissasta huolehtia.Yhtenä päivänä Aapeli oli sieltä lähtenyt omille teilleen,eikä takaisin tullut. Aapeli oli sellainen kaupunkilaiskissa,tottunut sisällä olemaan ja sillä on joku munuaisjuttukin, joka vaatii erikoisruokavalion.Viikko kului,eikä kissaa näkynyt. Sai kyllä olla varma,että ei enää tule. Satanutkin kovasti lunta ja räntää ja öisin pakkastakin ollut. Pappa siellä arveli,että kun lähimetsässä on nähty paljon kettuja,että kyllä kettu nyt on kissan vienyt. Siellä kisulin kotona pikkytyttö kovasti kyseli ja kaipasi Aapelia. Hänelle sitten kerrottiin,että Aapeli on mennyt Taivaskotiin ja siellä sen on hyvä olla.Tyttönen esitti kysymyksiäkin sieltä Taivaskodista monenlaisia. Mitä ollakaan,niin eilen sen perheen äiti oli ollut kuulevinaan kissansa miukumista ja ajatellut,että nyt kuulee omiaan. Sitten yhtäkkiä huomannut,että siellähän Aapeli ikkunasta katsoo ja haluaa sisälle:) Se oli kyllä ihme,että miten se oltuaan kaikenkaikkiaan kolmen viikon katoamisreissulla on säilynyt hengissä ja osasi palata omaan kotiin,eikä mummulaan mihin oli hoitoon jätetty.Mummulasta on melkoinen matka sentään,mutta niin vain kotiin sen mieli oli. Tuli paljon laihtuneena ja niskasta oli löytynyt punkkikin ja vähän tassua ontunut,mutta nyt onnellisesti kotona!! Siinä vaan on ollut selittämistä pikkutytölle kuinka Aapeli on Taivaskodista palannut:):) Hänelle on selitetty,että ei Aapeli ollutkaan mennyt sinne,vaan he luulivat niin.On sitä saanut kyllä selitellä naapureidenkin lapsille,kun illalla naapurin pikkupoika oli tämän perheen isältä kaupassa kysynyt:onko Aapeli herännyt kuolleista...:):)

Kun tämä muka kerran käsityöblogi on,niin täytyyhän mun jotain käsityötäkin esitellä:)
1473122.jpg
Mä olen nää taulut jo aikaa sitten virkkaillut ja tehnyt monenlaisiakin virkattuja tauluja.Onhan näitä mun virkkaamia tään tapaisia tauluja tässä blogissa ennenkin vilahdellut. Lähinnä enkelitauluja.

1473126.jpg

Nää on virkattu kalalangasta ja pohjana tummanvihreä kangas ja kehyksinä valokuvakehys. molempien taulujen koko on 50x40.
Tulee vähän pitkä postaus nyt,mutta  vielä siitä piti tarinoida,että muutaman päivän olen nyt poissa koneen ääreltä. Lähden pikku reissulle Eteläiseen Suomeen huomenna ja palaan taas alkuviikosta tänne.
Oikein rentouttavan mukavaa viikonloppua kaikille!