Pääsiäinen jo lähestyy kovaa vauhtia. En ole juurikaan tehnyt mitään sen eteen. Mulla on jemmassa paljon,paljon pääsiäiskoristeitakin,mutta en taida laittaa esille enempää kuin pari hassua juttua mitä nyt on. Ei meille tule nyt lastenlapsiakaan.

 

kukkopoika.jpg

Tämä kukkoherra on tullut takkahuoneen pöydälle ja hänellä on kovasti rouvalleen asiaa.

 

virvontaan.jpg

Olin mieheni kanssa kävelyllä ja hän otti ojan reunasta muutaman pajunkissan. Mä tein siihen vähän hapsukoristeita. Olin suunnitellut tekeväni pikkutytön kanssa tuommosia,mutta ei tänä karanteeniaikana voida yhdessä tehdä. Pajuja pitäis olla paljon ja koristeita myös,enkä viitsi yksin väkertää.

 

takatalvi.jpg

Se oli viimeviikolla,kun joku aamu herättiin,niin yöllä oli tullut takatalvi. Lunta enempi kuin mitä on ollut koko talvena. Sitä on vieläkin,vaikka sää on ollut päivisin plussan puolella.

 

eeva.jpg

Oli viimeviikolla ihana ylläri,kun mieheni kaupassa käytyään oli ostanut mulle Eeva-lehden. En ollut pyytänyt,mutta kyllä suuresti ilahduin. Minähän kuvalehdistä luen joka sivun!

 

lehdet.jpg

 Samana päivänä illalla posti toi kaikki nää lehdet. mulla on niissä niin vieläkin lukemista. Mä niin erityisesti tykkään Kauneimmat Käsityöt lehdestä. Nytkin löytyi monta ihanaa mallia. Katsokaapa vaikka.

 

flamingosukka.jpg

muistojen%20pitsi%C3%A4.jpg

Erityisesti tykkäsin näistä.

 

auscwish.jpg

satutettu%20lapsi.jpg

Sain kaksi kirjaakin. En ole vielä ehtinyt lukea kumpaakaan kokonaan. Vasta Auschwizin tatuoijaa hyvän matkaa. Olen lukenut ennenkin keskitysleireistä,mutta tää tuntuu erityisesti lukemisen arvoiselta. Niin jännittävä,että ei meinaa malttaa kädestään laskea. Haydenin kirjoja mulla on neljä muutakin ja kaikki ovat olleet tosi hyviä.

 

ehtoollinen.jpg

Oikein hyvää pääsiäisviikkoa ja Siunausta sinunkin pääsiäiseen. Sinun,ja sinun ja vielä sinunkin,jokaiselle henkilökohtaisesti! T.Intsu