Nyt on ollut niin kaunis tää syksy ja lämminkin. Pihamaalla on kaikkia pieniä syyspuuhia. Mutta ensiksi kässyistä. Niitä lasten sukkiahan minä alkasin neuloa,mutta on hidasta tää edistyminen,kun on monta muutakin kässyä menossa .

 

Jullen%20omat.jpg

Tämmöset perussukat nyt jämistä tietysti. Tuossa ajat sitten virkkaamani rahin päällä kuvailin.

 

lankakasa.jpg

On nautinto ottaa sohvan päälle lankoja. paljon enempikin mitä nyt sattui kuvaan ja sommitella mistä väreistä tekisin. Mulla on aika pitkällä jo se kirjomuskin jota olen tuolla aikaisemmin kuvannut. Pian se on valmis.

 

kirjaalu.jpg

Seuraava kirjomus odottaa vuoroaan tässä. Kangaspuilla kutomassa olen käynyt ahkeraan ja mulla on iso 1m80cm pitkä poppana valmis,mutta se on vielä puissa kiinni,kun olen aloittanut samaan syssyyn toista semmosta vähän jouluista poppanaa.

 

ruskaa.jpg

Pihasta sitten Syksyinen ruska on kauniisti vallannnut,niin meidän pihan,kuin muutenkin maisemat.

 

piihlaja.jpg

Kotipihlajakin on saanut kauniin oranssi-punaisen puvun ylleen.

 

pelakuut.jpg

Pelakuutkin vielä terassilla kukkii. Sais kaiketi tuoda sisälle,mutta sitten mulla ei talveksi ole niille paikkaa missä voisivat talvehtia.

 

vuorikauno.jpg

Kotkan vieressä pieni vuorikaunokki luulee,että on yhä kesä ja teki kukkia. Mulla on isompi kukkapenkki vuorikaunokkeja ja ne ovat nuppuja täynnänsä!?

 

porrasp%C3%A4%C3%A4.jpg

En ole juurikaan syysasetelmia laittanut. Ainoastaan porraspäässä on nämä.

Mukavia syksyisiä puuhia! Kiitos. T.Intsu