Kauniista kesäisestä säästä olemme saaneet nauttia ja varmaan jatkossakin. Tosin meikäläisen sydän ei niin kovin helteistä tykkää,mutta voipahan antaa sitten itselleen luvan löhöilläkin:)

Eilen illalla sain valmiiksi oviverhon ja yöllä jo innokkana sen oveen sovitin ja kuvailin:)

 

Tälläinen ruusuverho siitä tuli. Ruusiusta kun virkkaa,niin joka kerros täytyy mallista katsoa,ei ole sillai,että mallikerta jäis ulkomuistiin. Tämä nyt oli kuitenkin pikkutyö edelliseen verhonvirkkaukseen verrattuna. Tää ovi on tuulikaapissa ja siitä mennään yläkertaan.

 

Tässä vielä yläkerran rapuista päin kuvattuna. Lankana mulla oli Kotiväki.

 

Ei ainoastaan verhossa kuki ruusut,vaan kohta niitä on puutarhassa paljon kukassa. Joku ruusu on jo näyttänyt ihanan kukkasen,mutta miltei kaikki ruusut ovat vielä nupussa tai aukeamaisillaa.  Nuppuja on valtavasti.

 

Sen sijaan kukkii paljon,paljon muita. Niin, tässä taas tämmönen pensas. Kuva ei tullut hyvä,mutta tääkin on kaunis paljoine valkoisine kukkineen.

 

Tään angervon olen pienenä taimena saanut ystävältäni ja nyt se on kaunis kukkiessaan. Tykkään tästä kovin. Sen kukinnot ovat herkät valkeat,kuin huntu morsiamella.

 

Tässä joku muu angervon tapainen. Tämänkin olen pistokkaana saanut ystävältä ja levinnyt suureksi pensaaksi.

 

Sitten vielä kuvasin tarha-alpin ja niinikään aluksi ystävältä saatu muutama juuri ja nyt mulla on tätä todella paljon piiiiitkä kukkapenkki. Yleensä ottaen en niin keltaisen värisestä kukasta tykkää,mutta tää on saanut olla ja levitä.

Jokaiselle mukavaa viikonloppua! Minulla se taitaa kulua retkellä,joten siitä varmaan seuraavassa postauksessa.