Pitkä reissu on tehty ja viimeyönä on kotiuduttu. Olo on vähän väsynyt mutta onnellinen. Uusi tulokas on nähty. Ihanan,ihana,pulleaposkinen,tummahiuksinen tyttö. Aah,miten vauvat tuoksuukin niin hyvältä. Toinen lapsi 1v3kk poika,oli kasvanut kovasti. Oppinut kävelemäänkin sen jälkeen ,kun viimeksi oltiin nähty ja niin hauskasti lyllersi kaikessa vauvanpyöreydessään. Sitten mummin rakas myös ,4-vuotias tyttö,jolle minä olen niin tärkeä. Koko ajan mun kanssa ja enemmän ois hänen kanssa pitänyt olla. Kovasti jäi meitä ikävöimään,kun kotiin lähdettiin.

Heillä ei tokikaan ehtinyt ajatellakaan käsitöitä,mutta automatkoilla mä mennen tullen tikkusin. Kaikenlaisia neulomuksia oli mukana ja kyllä ne kaikki noin pitkillä ajomatkoilla edistyivät mukavasti. Valmiiksi asti tein taas vauvan tossut.

 

 

1239022499_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Näitä samoja mallia. Ei ehdi uudenlaisiin tossunmalleihin syventyä, kun näitä kysytään jatkuvasti.

 

 

1239022576_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siellä Etelä-Suomessahan oli vauvan ristiäiset eilen ja mä siellä eilen aamulla väsäsin kasaan tään voileipäkakun. Toki mä edellisenä iltana leivät siihen kostutin ja laitoin yöksi kelmuun.

 

 

1239022556_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Oli prinsessaiselle tietysti täytekakkukin. Tätä en minä ole tehnyt. Vähän näkyy hillomehu valuneen.

1239022601_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Niin no, oli siellä paljon muutakin tarjolla,kuten huomaatte ja tässä näkyy vain toinen puoli juhlapöydästä.

Mulla on ollut kauheen kiire päivä tänään ja tulee olemaan koko viikko. Kun on reissussa ollut monta päivää,niin kyllä kotihommat ja yrityksen paperiasiat ym. on pahoin rästissä, mutta kyllä se tästä taas alkaa rullamaan.

Oli kiva piipahtaa taas koneellakin pitkästä aikaa ja koetan lukea ystävieni blogeja mitäs heille kuuluu.

Kiitos kaikille hyvän matkan toivotuksista ja vauvan ristiäistoivotuksista!