Taisi jäädä jotenkin vaivaamaan,kun ei tullut pannunalunen,vaan tuli laukku. Niin päätin tehdä sen alusenkin.

 

alunen.jpg

Tälläkertaa tein sen ohuesta ontolokuteesta. Nyt olen tyytyväin. Tuli just sopiva ja paksu. Sain kulutettua tuon kuteenjämän loppuun.

 

ontelolaukku.jpg

Jos muistatte,niin olen tuosta samaisesta kuteesta ,joskus vuosia sitten tehnyt tämän laukun. Tää on sellainen pikkulaukku,vähänkuin käsilaukku. Ei mahdu kässyt,mutta mahtuu rahapussi ja känny. Pitäähän laukkuja olla joka tilanteeseen:)

Puutarhaa olen kuvannut ja tässä taas jotain.

 

neilikat.jpg

Mä tykkään kovasti tästä pikkuneilikasta. Olen sen monta,monta vuotta sitten ostanut kesäkukaksi ja ollut yllättynyt,kun  se kasvaakin joka kesä yhtä kauniin kukkasin.

 

ankero.jpg

Angervoja on monen sorttisia,vähän siellä ja täällä.

Samon ruusuja.

 

haloska.jpg

Tämä lajike on aika iso puu. On Tarja Halosen nimikkoruusu.

 

huvimajas.jpg

Huvimajan ympärillä on useita ruusuja,sekä punaisia,että valkoisia.

 

ymp%C3%A4r%C3%B6i.jpg

herk%C3%A4t.jpg

Nämä mm.altaan ympärillä.

 

voikut.jpg

Vieraitakin on ollut itseasiassa melkein joka päivä joku tai jotkut.

Kaiken aikaa olen tarjottavia laittanut.

 

mansikkakakku.jpg

Nämä ja monenlaista muuta olen laittanut,suolaista ja makeaa.

Miellyttävää viikonloppua ja kiitos! T.Intsu