Maaliskuun eka viikko on alkanut ja täällä on yön satanut lunta,mutta sulanee samantien pois. Minä olen neulonut lapsen villatakkia ja kauan ja hartaasti. Mä en tiedä mikä siinä tökki,mutta valmiiksi ei meinannut tulla,ei sitten millään. Takakappaleenkin tein kolmeen kertaan.

 

 

Emtakki-normal.jpg

Tämän villatakin neuloin siitä ihanasta Turkkilaisesta Alize-langasta. Tämä oli joku ,oisko seiskaveikan paksuinen sekoitelanka. Lanka oli sinänsä kivan tuntuista neuloa. Takin koko on noin 110-120cm.

 

Emtakl%C3%A4hi-normal.jpg

Tässä tavanomainen lähikuva,josta näkee mallineuleen paremmin.

Eipä muuta sitten tälläkertaa. Minä istun isännän koneella ja mulle tää on vähän vieraampi kone. Minun oma hajosi,mutta kunhan hörpöttelen kahvit,niin lähden uutta konetta katselemaan... oooh... kuinkahan onnistun. Minulla on kyllä oikein tuo pääavustaja mukana,josta ei ollut kyllä kuvaa viime postauksessa. Minulla kyllä on hänestäkin mainioita kuvia,mutta en uskaltanut,vielä sen verran itsesuojeluvaistoa on:):)