Nimittäin suurin ponnisteluin olen saanut jämälankapatalapun aikaiseksi.

 

ensi%20lappu.jpg

Sain kuin sainkin patalapun virkattua. Mieheni auttoi mua,että solmi langanpäitä yhteen ja minä virkkaaman aina vähän kerrallaan ja sitkeästi yritin,niin siinä se on.

 

toinen.jpg

Toiselta puolen.

Viimeviikolla olin taas saraalassa. Oli röntgen ja ortopedilääkärin vastaanotto. Uskomatonta,että mä en edes muistanut kysyä näkyiskö kuvissa yhtään paranemista. Ei varmaankaan,kun lääkäri ei puhunut niistä mitään. Sen sijaan keskusteltiin vahvoista särkylääkkeistä mitä tulee vielä syödä ja monenlaista muutakin lääkityksestä. Sitten,kysyin kun sormethan liikkuu tuossa loukkaantuneessa kädessä,että saanko mä kättä liikuttaa ja tehdä yhtään mitään käsitöitä ja virkata saa ja muutakin mitä kipurajoissa pystyy. No ottihan tuo virkkaaminenkin kipeetä,mutta ihan muutaman puolipylvään tein kerralla. Keksin sitä virkkuukoukkua pitää kädessä vähän erikoisesti kuin lapset pitävät,niin ei tarvinnut oikeata kättä heilutella. Mulla on nyt myös jumppaohjeet,mutta ne on yleiset ohjeet käsivaivaiselle ja niitä liikkeitä ei kertakaikkiaan pysty tehdä kuin jotain pientä mitä siinä on. Joskus kuukauden päästä alkaa fysioterapia nyt aluksi ensin 12 kertaa. Pienin askelin varovasti mennään. Aaamulla käsi oli niin kipee,että aivan itkua pukkasi.

 

apu.jpg

Tämä on nyt mun Sylvi. Ei ole kummosen näköinen,mutta sillä pitäis onnistua virkkaus,kirjonta,ristipistot,huovutus ja helmityöt. En ole saanut vielä kokeilluksi,olen kipee ollut ja meillä on ollut miltei joka päivä vieraita.

 

sylvi.jpg

Kun ristipistoja tekee,niin Sylvi laitetaan toisinpäin,että onttopuoli päälle. Nuo punaiset ovat nuppineuloja,jolla työn voi kiinnittää.

 

lissult.jpg

Ystävänpäivä kun oli,niin sain ihanalta ystävältäni tuon kauniin kukkakimpun. Kiitos ystäväiseni.

 

anki.jpg

Toiselta ystävältä saimme ystävänpäivä leivoksia. Nitä oli paljon enempi,mutta niitä on niin syötynä. Kiitos teillekkin rakkaat ystävät.

Kiitoksin: Intsu