Kauppaan olen lähdössä,mutta pieni päivitys sitä ennen. Mulla on ehtinyt olla jo vieraitakin tänään ja illaksikin taidan vieraita saada. Mä tulin vaan näyttämään,kun nyt mulla on lapsen koko villa-asu valmiina kaikkine asusteineen. Onhan se täällä yksi vaate kerrallaan vilahdellut,mutta nyt kokonaan.

 

Siinä se nyt on. Tuon lakin mä tein viimeksi. Tuota Vking Froya lankaa mulle vieläkin jäi pari kerää,mutta ne kyllä saa jäädä nyt jemmaan ja pääsevät joskus myöhemmin käyttöön. Nyt tuntuu,että ei millään viitsi enää tuon värisiä keriä pyöritellä,vaan nyt täytyy saada tehdä joistain muistakin. Aika aikaa kutakin.

 

Tähän loppuun kuva yhdestä yrityksen tekemästä rivarista. Kuvia ois kaikenlaisia niistäkin paljonkin,mutta kun mä takkuilen täällä tämän koneen kanssa,niin en nyt saa muita tähän laitettua. Kone ei takkua,vaan kyllä se just mun oma osaamattomuus tässä takkuilee:)

Kivat viikonloput taas!