Ai,mikähänkö se kesän saapumisen varma merkki olisi? Ehei se ole kukkaset,tai muutolintujen saapuminen tai aurinkoiset säät. Ei,vaan se on se asia,kun Intsu alkaa neuloa villasukkia:D Kumma juttu,mutta silloin ikäänkuin jotain minun päässäni menee varmaan vinksin vonksin ja alkaan vimmatusti neuloa paksuja,hyvin lämpimiä ja ykstotisia villasukkia!

 

Tässä yhdet miesten perussukat kokoa 44. Ne sujahtivat yhden herran lahjapakettiin. Oli siis muka tarvetta sukille.

 

Tässä kaksi paria lisää kokoa 42.Toiset näistä menivät myös lahjaksi ja yhdet sai mieheni. Lanka kaikissa on Villeä,paitsi raitalangat jämiä. Tuo Villelanka oli kiva lanka neuloa. Sain ne langat joululahjaksi ystävältä ja nyt ne on muotoutunut sukiksi.

 

Toki kesän kukkasiakin on hankittu. Tälläisiä petunioita roikkuu terassilla.

 

Näitä on itseasiassa kolme tälläistä amppelia. Pesin terassin lasitkin edes sisäpuolelta,että sain kukat laitettua. Ja tälläkertaa en halunnut mitään erikoisia amppelikukkia. Hyvä jos nämä saan syksyyn saakka säilymään hengissä:) Itseasiassa näitä tälläisiä amppeleita on siellä kolme.

 

Näitä kukkatelineitä puolestaan on kaksi. Ja vielä vähän kesken,kun mun pitää saada noihin vielä joku vähän roikkuvakin kukka. Mulla on ollut lahjaksi saatu lahjakortti yhteen paikkakuntani kauppaan ja loppurahoilla mitä siitä oli vielä jäljellä,niin hankin sitten kaksi näitä "kukkaruukkuja":

 

Porraspäässä on sininen petunia-amppeli.

 

Kun kameran kanssa ulkona olin,niin nappasin helmililjoistakin  kuvaa. Minun lemppariväri kun on sininen,niin tykkään näistä kovin.