Kiitos taas valtavasti mieltä lämminttäneistä kommenteista. Mallille tiedoksi,kun kyseli,että kai mieheni ymmärsi miten suuri työ neulepaidassa on ollut. Kyllä ymmärsi ja arvostaa sitä muutenkin suuresti. Sitä ihmetteli mitenkä mä noinkin suuren työn olen saanut tehdyksi häneltä salassa! Siinä olikin taiteilemista,että hän ei sitä ennenaikojaan nähnyt.

Meidän perhepiirissä juhlat ovat jatkuneet. Synttäreitä on ollut joka puolella ja mä olen niihin  tehnyt joitain tarjottavia. Yhdelle yhtä ja toiselle toista.


Lohinyytit.jpg

Nämä ovat lohinyyttejä. Hyviä,vaikka tuossa näyttävät vähän epämääräisen näköisiltä. Tortillalevystä leikkasin suikaleita. Suikaleisiin levitin tilli-tuorejuustoa  ja siihen kraavilohta. Sitten vaan pyöritin rullalle. Tein vastaavia myös kinkkutäytteellä. Kinkkutäytteisiin levitin ensin ruohosipuli- tuorejuustoa,sekä myös paprikaa pieninä paloina.


suklis-sitruunakakku.jpg

Suklaa sitruunakakku: 2dl sokeria ja kolme kananmunaa vatkataan vaahdoksi. Lisätään 0,5 kahvikupillista kuumaa vettä,sekä 100g sulatettua voita. Lopuksi 4dl vehnäjauhoja,joihin on sekoitettu 2,5tl leivinjauhetta ja 1,5 tl vanilliinisokeria. Sen jälkeen sekoittelin mukaan lorauksen sitruuna esanssia. Viimeiseksi tummaa leivonta suklaata pieninä paloina. Noin 200g levyllisen.


Mansuhyydyke.jpg

Tää on aivan tavallinen mansikkahyytelökakku. Minulla ei ole tuossa alla keksipohjaa,vaan ohut sokerikakkupohja. Mansikan mollukat kuutaa kakusta läpi ja päällä sydämsörsseliä.


Emmikakku.jpg

Voileipäkakun tein. Siitä en koskaan kirjoita ohjetta,se on leipurin salaisuus:) Kakun reunoilla on nimet. Toinen synttärisankari täytti 2v ja isänsä 40v.


Emmin synt..jpg

Siellä oli pöytä koreana. Mun käsialaa tuossa pöydässä on ainoastaan voikkari,kaikki muu on tyttäreni leipomaa.


Lissukukka.jpg

Näitten ystävältäni saamieni kukkien myötä toivotan juuri sinulle lukijani kivaa helmikuista viikkoa!

t,Intsu