Kiitos ,kiitos teille Ystävät monista kommenteista! Olen aivan liikuttunut,kun niin ihanasti myötäelätte rinnallani niin ilossa kuin surussanikin,Kiitos!
Olemme saamassa vieraita koko viikonlopuksi ja kaikkee pientä valmistelen. Imuroin koirankarvoja,teen petiä ja kaupoissa pitää käydä. Jotain olen leiponutkin.


Tälläisiä hassuja kuppikakkuja tein. Tavallisen suklaapiiraan ohjeella sekä pohja,että kuorrutus. Suklaakuorrutus päälle ja sitten pieniä,hauskoja marsipaanikuvioita päälle lasten iloksi. Toki muutakin olen leiponut,mutta tään kuvasin.



Joulukortteja järjestelin ja kokoelmaani varten erottelin enkelikortit. Vielä en ole tarkastanut,onko samoja ennestään kansioissa. Luulenpa,että joku erilainenkin tuossa on. Mä olen jo monta vuotta kerännyt enkelikorttia. Toisinaan ahkerammin ja toisinaan laiskemmin,mutta aika paljon jo on. En ole koskaan määrää laskenut. Siellä on monia kortteja joilla on minulle syystä tai toisesta suuri merkitys. Esim. vanhin kortti taitaa olla mummoltani,kun olen ollut 4v. Sitten on kortti kummitädiltäni,saatu vuonna 1963. On monia,monia saatu rakkailta,jotka ovat jo Taivaan kodissa. On monia saatu ystäviltä joinain erityisinä hetkinä ym. Tämäkään ei ole hassumpi harrastus kerätä kortteja. Kortteja vain on niin paljon,että tietysti niistä kannattaa valita joku aihe. Tuottaan paljon iloa pitkänkin ajan päästä selata kansioita ja muistella ja ajatella ystäviä/läheisiä.