Tänään  aloitan  tään varsinaisen  blogini! Tervetuloa kanssani käsitöitteni maailmaan!
 Olen viisikymppinen sairaseläkkeellä  oleva  suurperheen äiti Pohjanmaalta. Tosin  lapseni  ovat  jo kaikki  aikuisia,vain  nuorin  asustaa  enää  kotona,mutta  kaikkien  lasteni  ja  heidän  perheitten  kanssa  on  tiivis  yhteydenpito. Lapsenlapsiakin  on 6. Rakastan  suuresti  kaikkia  käsitöitä ja askarteluja laidasta  laitaan. Uuden  piristysruiskeen  tälle  antoisalle  harrastukselle  toi neuletapaamiset,jotka  viimeaikoina olen  löytänyt. Kaksi  kertaa olen vasta näissä tapaamisissa ollut;Kauhavan Kangasaitassa ja sitten  Seinäjoella kahvila  Framessa. Näissä kohtasin ihania minulle  uusia ihmisiä/alan harrastajia. Monilla  heistäkin on oma blogi,joten niin vain minäkin innostuin.

Esittelen nyt  muutamia  viimeaikoina valmistuneita töitäni.504290.jpg

 Näitä  servettipidikkeitä  olen  neulonut paljon käyttäen  erilaisia  ja  erivärisiä  lankoja,sekä  erilaisia kuvia nitten  päällä,kuten  nappeja,noita  perhosia ja mitä vaan mielikuvitus on keksinyt. Tää  malli on itsekeksimäni,mutta  mallia saat vapaasti lainata

.504297.jpg

504302.jpg

 Tässä  on keittiöön  kirjomani  pyyheliinapeite:
504304.jpg

Virkkaamani sininen liina.
504307.jpg

504308.jpg

504310.jpg
Tämä eri mallilla kuin edellinen.

Tätä mallia olen tehnyt useampia ja eri värisinä.
504311.jpg

Nämä vauvan tossut ovat olleet yksi suosituimpia töitäni. Tää tossuvillitys alkoi kun odotettiin ensimmäistä lastenlastani yli 13v sitten. Ekat tein hänelle ja sittenmin näitä on vuosien saatossa tullut tehtyä satoja. Milloin ystävien vauvoille,milloin myyjäisiin ja on niitä tullut myytyäkin eri liikkeisiin.
 Keskeneräisiä  töitä on menossa  useampia,mutta tekstiä ja kuvia tulee sitä mukaa kun valmistunee. Ja mitäs ne keskeneräiset ovat,se on vielä toistaiseksi ylläri!