Arkista aherrusta,sitähän se kaiketi meillä kaikilla elämä enimmäkseen on. Mikä kun meikäläisellä on muka taas ollut kiirettä. Paljon kotihommia,paljon yrityksemme toimistotöitä ,lapsenlapsia hoidossa ja keitellyt työmiehille joka päivä. Yrityksemme työmaa on ollut tässä lähellä joten mä olen miehille keitellyt. Lämmin ainakin on ja kyllä mä kesästä nautin,vaikka ei minusta ole suoranaiseen aurinkoon makoilemaan. Käsityöt ei ole paljoa käsissä olleet,kun on niin paljon muutakin ollut. Jotain sentään on tullut valmiiksi. Mä en niin kovin tyytyväinen tekeleeseeni ole. Mietin jo,että julkaisenko ollenkaan,mutta kun en nyt tässä muutakaan ole saanut aikaiseksi. Tämä on kranssi mökille ulko-oveen.
642249.jpg
Tää on itse keksimäni juttu. Virkkauksen ja neulotun yhdistelmä. Ensin neuloin kaksinkertaisella merssi-langalla suoran pötkylän aina oikein neuletta,kuin kaulahuivin. Virkkaamalla sen kiinnitin styrox-renkaan päälle ja virkkasin sitten tuon reunuksen. Sitten virkkasin punaiset ruusu-kukat ja ne kiinnitin. Seuraavaksi virkkasin joutsenent summissa,kun ohjetta ei ollut. Niissä oli aika näprääminen. En mä vaan tiedä onko noi nyt joutsenia,vai tuliko niistä puluja:) Vielä virkkasin vihreitä lehtiä muutaman ja kiinnitin ne renkaaseen. No,kyllä toi saa mökin oveen kelvata.
642251.jpg
Kesä kun on,niin otin iloksenne tähän porraspäässä olevista kukkasista kuvan:)