Mökiltä on palattu vähän aiottua aikaisemmin kotiin. Tässä on kaikennäköistä puuhaa. Kotipihan huvimajassa vaan grillattiin kyljyksiä ja uudet perunat keitettiin:) Isäntäkin jo ehti lähteä kaivinkoneella kuokkimaan yhtä työmaistaan. Minä silittelin ison pyykkikasan ja tietysti sitten tulin tähän lukemaan monien teidän blogeja,mitä kenellekin kuuluu. Nyt kun muistan,niin kiitän teitä ystävät monista vierailuista ja kommenteista blogissani. Kiitos,kiitos ja halit:) Mä mökillä virkkasin vimmatusti kaulahuivia. Aloitin sitä siellä jo edelliskerralla,kun sain kranssin valmiiksi ja nyt urakoin tuon huivinkin valmiiksi. Onkohan kukaan muu näin hassu,että virkkailee lämpöistä huivia kesäkuumalla:) Se on itseasiassa lahja yhdelle tutulleni ja siksi mun piti saada se nopsaan valmiiksi. Kuvaa tulee tässä:
666806.jpg

Malli on uusimmasta Kotiliesi-lehdestä. Kaiketi se uusin on,kun on ilmestynyt 5.6.07. Mulle ei tuota lehteä tule tilattuna,enkä kovin usein siitä irtonumeroakaan osta,vaan nyt kun kannessa luki isolla:käsitöitä,niin eikös vaan se lähtenytkin meille kanssani yhtä matkaa:) Siinä oli tälläinen huivin malli,jota olin ajatellut. Tuon huivin nimi on :Meritähtihuivi. Lehdessä se oli leveempi ja tehty ihan eri langasta. Mä virkkasin sen Kitten mohair-langasta. Malli on helppoakin helpompi. Vain ketjusilmukoita ja kiinteitä.  Mutta kun mulla oli eri lanka,niin mä pikkuisen jouduin soveltaa. Ohjeessa sanotiin noihin lenkkeihin 9 ketjusilmukkaa,mutta mulla on 12. Sitten päihin tuli kyllä pylväs ja ohjeessa kaksoispylväs,mutta mä tein kolmoispylvään. Koukku oli 3,5.


Vielä lähikuva.667057.jpg