Tässä kesken kaiken kiireitteni mä vähän karkasin koneelle. Pakkohan mun oli päästä teitä blogilaisia moikkaamaan ja kuulumisia kertoilemaan:) Ihanaa,kesä on tullut ja viikonloppu kului kivasti mökillä.Mä aivan suunnattomasti nautin mökillä olosta. Ihana istua laiturilla ja katsella laineitten liplatusta. Nytkin nähtiin joutsenia ja sorsaemo poikasineen. Aamusella on mukava herätä linnun lauluun ja oravat,sekä puput hyppelevät pihassa. Kyllä Suomen kesää ei voita mikään. Meillä on mökki niemen kärjessä,joten molemmin puolin näkyy järvelle. Tosin nyt kun oltiin vasta ekaa kertaa tänä vuonna mökillä,niin miltei koko aika meni siivotessa paikkoja talven jäljiltä. Mökki on aika suuri joten siivoamistakin riittää. Kaikki kaapit tuli sisältä ja päältä pestyä,hyllyt pyyhittyä,matot pihalle ja lattiat pestyä,petivaatteet tuuletettua ja vaihdettua puhtaat lakanat. Saunan ja pesuhuoneenkin jynssäsin ja ikkunoista puolet pesin.Ei tälläkertaa ehtinyt paljoa käsityöhön kajota,ei kirjoitella,eikä lukea,mutta seuraavalla kertaa onkin jo mukavampi puhtoiseen mökkiin mennä. Kyllä mä nytkin nautin,vaikka aika kului puuhastellessa.Kyllä mä silti vähän laiturilla kävin istumassa ja pieni kierros järvellä veneellä tehtiin. Sitten mökilläkin on kaikenlaisia tekeleitäni ja mä otin joistain vanhoista jutuista kuvia tänne.
634949.jpg
Tämän ikkunatähden olen aikaa tehnyt. En enää muista mistä malli tai mikä lanka. Se roikkuu ruokapöydän kohdassa ikkunassa.
634953.jpg
Meillä on mökillä koko terassin puoleinen sivu ikkunaa ja siinä ikkunassa mulla on tälläinen monta metriä pitkä virkattu ruusukappa. Malli on ikivanhasta jostain Suuren Käsityökerhon numerosta,lankaa en muista.
634950.jpg
Tässä vielä yksi kuva mökin olohuoneen pöytäliinasta. Lankaa en tästäkään muista,mutta malli vanhasta Kauneimmat Käsityöt lehdestä
634951.jpg
Vielä kuvaa meidän rannasta. Mökistä johtaa sellainen puusta rakennettu käytävä rantaan,mutta se vaan ei nyt kuvassa näy.