Taas on lauantai ja kotona ollaan,ei siis mökillä. Miehen pitää töihin ja minä yritän vähän siivota ym. Illaksi on tulossa yövieraita. Mä olen viimepäivinä illoilla hirveesti istunut tv.n ääressä,tuli sitten mitä ohjelmaa hyvänsä! Se johtuu siitä,että neulepuikot ovat kilisseet ahkerasti ja nyt vihdoin tekeleeni on valmis:)
734524.jpg
Tässä se on:koko vauvan neuleasu. Malli on itse keksitty ja lankana on Lanetin vauvalanka. Lanetin vauvalanka on ihanan pehmoinen pienelle,muuta se tosiaan on niin ohut lanka,että tekee neuleesta suuritöisen.
734523.jpgnuttu
734527.jpg
Vähän yritin saada lähikuvaa nutusta. Eikö kivat noi nallenapit,mutta kyllä oli napeiksi kalliita . Maksoi 70 cent. /kpl.
734525.jpg Housut

734521.jpg
 Myssy ja tunput. Noi tumput mä taas tein kaksinkertaisena,eli siellä on toiset tumput sisällä.
734507.jpg
Sitten vielä nää tossut,joiden mallisia olen tehnyt monasti ennenkin.