Aivan ensiksi haluan kiittää teitä kaikkia blogini lukijat,jotka niin ihanasti toivotitte minulle onnea seitsemännen lapsenlapseni syntymän johdosta. Kiitos,kiitos! Nyt äiti on jo pienen poikansa kanssa kotona! Minä olen aivan vieläkin sekaisin,kun kaikki kävi niin nopeesti. Tää nuoripari meni synnyttämään perjantaina klo 15.10 olivat sairaalan pihassa ja klo 15.14 vauva oli jo maailmassa,joten kiirettä piti. Vauva alkoi syntyä jo sairaalan eteisessä,eikä synnytyssaliin ehditty,hyvä kun lähimpään huoneeseen! Kaikki sujui kuitenkin hyvin ja mä olen niin onnellinen ja kiitollinen Taivaan Isälle.
Eilenkin oli kiva päivä. Olin mukana Kauhavan neuletapaamisessa pikkujoulun merkeissä.Olen ennenkin sanonut,että sen parempaa kokoontumispaikkaa ei voi olla,kuin tuo Kangas-Aitta on. Meitä pidetään siellä hyvänä.Nytkin oli talon puolesta tarjoilut;glögi,kahvi,joulutortut,pipareita ym. Hyvin maistui. Suurkiitos Kangas-Aitan väelle! Joulupukkikin kävi ja kaikki me ollaan oltu kovasti kilttejä,kun jokainen
saatiin pienet paketit. Minun paketistani löytyi tälläistä:
1085749.jpg
Kivassa tonttupussukassa oli pakkaus nuppineuloja,puikkojen kokotaulukko ja "käsineet" puikoille,että saa saman kokoiset puikot pidettyä kasassa. Kuinkahan joulupukki tiesi,että mä aina olen etsimässä puikoille kavereita! Kiitos joulupukillekin!
Otin pari yleiskuvaakin Kangas-aitasta,kun kerrankin kamera mukana oli.
1085738.jpg
Tämänkaltaisten mallien ja lankojen kanssa me kokoonnumme.
1085735.jpg
Meillä on Kangas-Aitan tapaamisissa aina joku teema. Nyt oli sovittuna,että jokainen neulois jonkun peiton palasen ja sit Kauhavalla ne kasattais ja sit lähetetään Vaaka ry.lle,josta eteenpäin. Tässä näkyy vain osa meidän porukasta.
1085740.jpg
Tässä on Kangas-Aitan yksi pieni myyntipöytä,josta yritin saada kuvaa. Siinä on joku heille virkannut pieniä sieviä koreja ja askarrellut tonttujakin.

Sitten loppuun lisään kuvan vielä mökistä,jonka me mieheni kanssa tänään käväistiin laittamassa talviteloille.
1085774.jpg
Tää kuva on otettu järven suunnasta ja siinä yksi koivu on aikeissa kaatua. Vähän lunta maassa ja kesällä niin vihannat puut ovat nyt lehdetönnä ankean näköiset.