Niin on pyhät jääneet taakse ja arki palautunut. Hyvä näin,on taas joku rytmi elämässä tässä. Mulla on ollut kiireinen päivä ja puuhaa on yhäkin. Mä aamusta lähdin asioita hoitelemaan ja puolipäivää meni asioilla hypätessä. Sitten vähän aloitin leipomuksia ,kun tällä kuulla on synttäreitä perhepiirissä ja on kai meidän porukalla niitä joka kuukaudelle!
Eilen mulla oli lapsenlapseni täällä ja mä olen hänelle ostanut joskus lasten kanavatyön ja koetan jälkikasvuakin innoittaa käsitöiden pariin. Sitä nyt eilen vähän opeteltiin.
1192600.jpg
Tässä tää odottaa taas tekijäänsä. Mikä lie kissimirri tuossa kuvassa.

1192599.jpg
Kun tuon lapsen työn kuvasin,niin tuli otettua kuva tästä bambi-taulustakin,jonka aikoinani olen omille lapsille tehnyt.

1192636.jpg

Tässä taas vähän leipomiksiakin. Suklaarouhe-unelmatorttu ja kinkkurullat.
Tänään oli kiva postipäivä ja tuli uusi Novita ja Suuri Käsityökerholehtikin. En ole ehtinyt vielä kunnolla niihin perehtyä. Läpi selasin ja  nyt kun kohta lähden käsityöpiiriin,niin taidan siellä aloittaa virkkaamaan laukkua tuosta uudesta Novitasta,joka oli tehty cocos-langalla.