Kiitos,kiitos sydämeni pohjasta teille kaikille,jotka olette blogissanne lähetelleet minulle kukkakimppuja! Ne ovat kovasti mieltäni lämmittäneet. Kiitos Kaisa,Kasil,Päivi,Jaana,Ama,Jaanam ja Marja-Leena! Minun nyt pitäisi lähettää vuorostani kymmenelle eteenpäin,mutta kyllä minun on vaikeaa kymmentä teistä valita,niin paljon on ihania bloggaajia,joten mä haluan ruusunkukkaset ojentaa kiitokseksi kaikille,jotka täällä vierailevat!
Mä olen täällä nyt neulonut sukkia. Kas tuosta edellisestä valmistuneesta työstä jäi lankoja. Aluksi tuntui,että lankaa upposi siihen niin ettei mitkään määrät riitä ja mä hain ja hain lisää ja lisää,joten arvaahan sen,että niitä jäi ja niitä nyt sitten yritän tuhota.
1212237.jpg
 Nää sukkaset neuloin yhdelle tutulle perheelle. Tuli isälle, äidille ja pienelle perheenlisälle:) Äidin sukat on seiskaveikkaa. Kuvassa ei kovin hyvin näy,mutta varressa on äidin sukissa palmikko. Vieläkin mulla on villapaitalankaa,joten kaiketi teen miehellenikin niistä asusteita.