Kiitos taas teille kaikille,jotka olette jaksaneet vierailla sivuillani! Kiitos myös ihan kaikille kommenteista! On aivan ihana saada niin kannustavaa ja piristävää palautetta. Tää blogimaailma on kuin yksi suuri perhe,niin monia ihania uusia ystäviäkin olen saanut. On tosi mukava kun saa vierailla mitä erilaisimmissa blogeissa,saa paljon ideoita ja intoa omiinkin töihin.
Tänne on tullut kaunis kesähelle:) Näin ainakin pariksi päivää! Mutta nautitaan tästä. Eilisen yritin ahertaa puutarhassa ja tänäänkin sinne kohta menen. Meillä on suuri piha ja miehelläni on raskas kiireinen työ,että hän ei niin paljoa jaksa kotona sitten enää tehdä,joten minun osalle jää tuo puutarhanhoito.On hän laittanut mulle kukkapenkkiä ja käytäviä laatoittanut ja paljon muuta,mutta sittenkun kukat ovat penkissä,niin alkaa mun huki siitä eteenpäin.
Minä nyt kuitenkin tässä ekaksi vilautan juuri valmiiksi saamiani pikkuliinoja.

1700449.jpg
Mä kirjailin kaksi pikkuliinaa yöpöydille. Mä tykkään tälläisistä kirjailtavista liinoista,joissa ei ole reunat valmiina,että saa sitten virkata pitsireunuksen itse.

1700450.jpg
Allaspenkin reunaa. Pikkuhiljaa toukokuiset istutukset ovat alkaneet kasvaa.

1700465.jpg
Tääkin allaspenkin reunalta. Valkoinen möltti oikeassa reunassa on lampun jalkaa.

1700457.jpg
Lupiinit. Tosin kukinta-aika alkaa pikkuhiljaa mennä ohi.