Nyt on kiva viikko.Intsulla on kovasti täällä kesälomavieraita,rakkaita ja läheisiä. Porukkaa on vauvoista vaariin ja joka ikäistä siltä väliltä. Toki mä väsynkin,mutta silti olen niin onnellinen kaikista vieraistani. Tänäaamunakin mä olen tässä jo pari tuntia hoidellut 7-kuukauden ikäistä palleroa:) Nyt hän on tuolla isänsä kanssa ja mä  karkasin tätä vähän päivittämään. Tälläviikolla ei käsityöt edisty. Voihan nekin joskus pitää lomaa:) Mä olen saanut ihania tuliaisiakin. Mm. tämän!

1715006.jpg
Aivan ihastuttavat nukkekodin kylppärikalusteet! Ne ovat posliinia. Tuossa ammeen reunassa ei ole laikkua,vaan vaalea kohta siinä on kuvattaessa jokin varjostuma.

1715007.jpg
Nuorin tyttäreni lähti eilen reissuun avomiehensä kanssa. Minä sain sitten taas meille tuon karvaisenkin vauvan,Möllin. Onhan Mölli joskus asunutkin meillä,mutta muutti sitten kotoa kuopukseni kera.

1715009.jpg
Katsokaapas Mölliä kaapilla! Se on hyvin tietoinen,että mummulassa on aina jotain hyvää ja etsii suklaanappejaan kaapista:)

1715010.jpg
Tässä tää meidän Sindi. Se on vähän allapäin. Sille reppanalle on kova koetus,sekä Mölli,että vauvat. Sindi on mustasukkainen,kun on tottunut olemaan vauva talossa.Ei se tee pahaa,mutta mun huomiota kaipaa enempi ja vähän masennuksissa makailee:)