Minä jo aamulla meinasin päivittää tätä,vaan enhän minä ehtinyt.Piti aamulla yhdeksäksi mennä Seinäjoelle sairaalaan. Ei,ei mitään vakavaa! Minä onneton tiputin eilen kuulolaitteen lattialle ja sehän meni paloiksi. Ilman laitetta mä olen kyllä pulassa. Niin minä ensihätään sen monenlaisilla teipeillä paikkasin,että se nyt menettelisi tähän päivään asti.Kuulolaitteen saa joka viiden vuoden välein uuden. Mulla tulee myöhemmin syksyllä 5v ja se raja on tarkkaa,niinpä mä sain väliaikaislaitteen nyt syksyyn asti.Mutta kyllä mä olen iloinen! Tää väliaikaislaite tuntuu niin hyvältä,on paljon parempi kuin mitä se mun rikki mennyt laite olikaan.Oli hauska juttu,kun olin siellä kuulontutkijan luona ja sain tään uuden laitteen korvaani,niin mä hetken kuluttua kysyin,että huriseeko täällä joku vai huriseeko tää laite mun korvaan.
Kuulontutkija sanoi,että kyllä täällä ilmastointilaite aika kovaa hurisee,mutta et vain sitä vanhalla kuulokojeella kuullut!Avautui taas aivan uutta äänien maailmaan:)
No minä olen jämlankoja yrittänyt kuluttaa taas,kun niitten kertyminen on valtaisaa!

1783977.jpg
Tälläisen pikkutytön takin virkkasin. Malli on oma,isoäidin neliömallia hyväksi käyttäen.Hihat virkkasin pylväillä. Tään koko on reilu 100cm.
1783978.jpg
Sitten vielä takki takaa.