Pyhänaika meni melko lailla kotosalla. Lauantaina pihaa haravoidessa,eikä vieläkään ole edes puolia haravoitu. Epäilenpä,että myös monessa muussa huushollissa on lauantaipäivää vietetty samalla tavalla. Tosin lauantai-illalla olimme sitten ystävien luona kylässä ja eilen pika pikaa iltasella käytiin katsomassa nuorimman lapsenlapsemme ekaa hammasta :) Muun ajan kotona pikkuaskareita hommailtu ja kässytkin ovat kädessä viivähtäneet. Tuloksena jälleen lapaset.

1998007.jpg
Nämä lapaset ovat 7-8 vuotiaan lapsen kokoa. Lankana on Smart ja sisälapasetkin taas tein ja niissä lanka on Lanet. Nyt olen tämän syksyn aikana neulonut seitsemälle lapsenlapselle lapaset sisälapasineen kaikkineen ja vielä yhdelle pitää ja nekin ovat jo tulonpäällä. Olen mä myyjäisiä vartenkin tehnyt yhdet siilet.

1998011.jpg
Kortin tein,tälläisen vain yksinkertaisen taas. Tämän saa huomenna pikkupoika,joka täyttää 10v.
1998012.jpg
Kortti sisäpuolelta. Siihen tulee tietysti vielä onnitteluvärssyt ym.

1998008.jpg
Mä olen pikkuhiljaa alkanut laittaa joitan valoja tähän syksyn pimeyteen. Tässä yhdet kukkaiset led-valot. Kulho on väritön,mutta valot ovat vaaleansiniset.