Kiva päivä ollut tänään. Meillä on ollut vieraita. Todella mukavia ja ihania vieraita. Kiitos,kiitos vierailustanne!
Mulla on yhä korva kipee. Oisko pienen aavistuksen verran parempi kuin viimeksi,mutta aika kipee yhä. Ei antibiootti ole vielä paljoa ehtinyt purra. Kipulääke ja korvatipat auttaa hetken,että jaksaa olla.
Huomenna Intsulla alkaa "työ"! Mulle tulee puoleksi vuodeksi päivisin hoitoon 10 kuukauden ikäinen lapsenlapsi.Hän kävelee jo. Pienet jalat menee kovaa vauhtia,mutta järkeä ei vielä paljoa ole ,mutta kyllä aika monta asiaa silti jo ymmärtääkin. Hän on ihana ja hyväntuulinen pojanpallero. Olen niin monia palleroisia pyöritellyt,joten enköhän vielä tämänkin kanssa pärjäile:)
Nyt ei ole ehtinyt käsitöitä valmistua,mutta osasta vieraille tarjottavista leipomuksista mä nappasin kuvia.

2182630.jpg
Tää on marenkitorttu,jonka eilen illalla tein. Olen tälläistä vilautellut täällä ennenkin ja ohjekin löytyy leivonta-osiosta.

2182597.jpg
Joitain suolaisiakin juttuja täytyy pöydässä aina olla.

2182600.jpg
Kakun tein tänäaamuna. Oli pöydässä muitakin juttuja,mutta nämä kuvasin.